De ce judecam?

Ieri am recuperat permisul de conducere, retinut de politia rutiera romana… Am stat la o coada formata din circa 30 de  persoane, dintre care eu eram cea mai alba si cu siguranta cea mai spalata. Am avut ceva de asteptat pentru ca era un singur ghiseu si noi eram atatia, dooooh!! In incercarea de a omori timpul petrecut acolo, am rasfoit ziarul Libertatea pe care l-am gasit pe o masa din incaperea in care ne aflam. Ce ziar (daca il pot numi asa) putea sa se gaseasca intr-un sediu de Politie?? Liiibeeertaaateeeaaa!! L-am rasfoit, citind pozele – ca sa ma exprim asa, pentru ca numai vazand pozele si partial titlul articolului, ai inteles tot, fara sa mai procesezi si intreaga polologhie cuprinsa intre ele.

Mi-a atras atentia un articol despre Cristi Borcea si viitoarea lui sotie, Alina Vidican. (suna atat de frumos!) Nu am sa comentez nimic despre decizia lor, a oricarui dintre cei trei direct implicati in acest tringhi amoros, dar interesandu-ma subiectul – azi am gasit timp sa rasfoiesc online putin si am constatat ca eu sunt chiar rupta de realitate. Toate ziarele si televiziunile vuiesc despre acest divort si mai ales despre viitoarea nunta, care va fi evenimentul anului in Romania. Daca nu rasfoiam ieri ziarul, cred ca ajungeau si la botezul primului copil si eu tot nu citeam ceva despre ei. Cateodata ma gandesc ca e cel mai bine sa ma feresc de presa si televiziunile din Romania, alegand sa nu ma otravesc incet cu pseudo-stiri si subiecte ce se vor fierbinti. Insa imi dau seama ca si pierd anumite evenimente, daca acesta este cuvantul potrivit.

Ajung imediat si la ceea ce vroiam sa scriu… Am citit, din curiozitate, cometariile oamenilor la articolele din presa scrisa, despre Cristi si Alina. De ce va grabiti, unii dintre voi, sa judecati – nu am sa inteleg niciodata. Nu am sa inteleg de ce un om strain de cei doi, de relatia pe care o au, de povestea lor, de familia fiecaruia, de sentimentele si trairile lor, poate sa spuna despre Alina ca i-a vrut banii, ca i-a stricat minunatie de casnicie, ca a avut nu-stiu-cati-iubiti-in-Timisoara si tot felul de alte rautati… De ce oameni buni? Oricare ar fi fost in locul Alinei, ar fi fost condamnata si s-ar fi aruncat cu pietre in ea pentru ca i-ar fi vrut banii, e de la sine inteles ca daca el are bani, ea trebuie sa il iubeasca pentru banii lui si atat. Ce ar insemna asta? Ca toti barbatii bogati ar trebui sa fie singuri? Nimeni nu-i va vrea vreodata pentru ei insasi, ci doar pentru avere, deci stati departe de barbatii cu bani. Clar nu va va crede nimeni ca-i iubiti. In fata banilor, iubirea paleste. Mentalitate tipic romaneasca… Cred ca cei care au cometat s-au transpus putin in situatia ei si iluzoriu si-au imaginat cum ar fi daca si au inteles ca l-ar iubi si ei putin pe Borcea, ca deh, la banii lui – merita putina iubire!! Va inselati… Incercati sa va ganditi ce avea Cristi Borcea acum 8 ani, o sa descoperiti ca nu avea nici macar 10% din ce are acum… dar, probabil fata a fost clar vazatoare si a intuit potentialul marelui om de afaceri Cristi Borcea si s-a gandit in sinea ei ca merita efortul. Mi-e mila de voi cei care judecati, fara sa stiti nimic despre cei carora le puneti eticheta de vinovat.  Nu faceti decat sa va intoxicati cu venin.  Ei stiu mai bine ce-i uneste si asta este cel mai important, cred. Minunatia de familie ar fi ramas la fel de minunata cu si fara Alina. Era nevoie doar de dragostea sotului, in cazul acesta si capacitatea sotiei de a o intretine. Putea fi Maricica, Victorita sau Marioara. A fost sa fie Alina. Care familie? Nu mai cred in varianta ca nici o familie nu e pe deplin fericita si nici in barbatul care inseala indiferent de sotie. Pentru ca am vazut si cunoscut cazuri in care barbatii nu sfarsesc in bratele altor femei siau familii foarte fericite, la fel cum cunosc cazuri in care barbatii (nu stiu ce) cauta (in) imbratisarea altor femei… Iubiti la Timisoara? Fosti iubiti ai Alinei? Pai, la o socoteala pe care sunt in stare sa o fac pana si eu, fata are 26 de ani, daca scadem 8 (de cand sunt impreuna) – ramanem cu vreo 18 ani… Cati iubiti sa fi avut inainte de 18 ani…?? Sunteti chiar bolnavi si perversi, dragilor. Si daca ar fi avut? Din moment ce de 8 ani traieste o frumoasa poveste de dragoste cu Cristi si el a decis sa isi refaca viata alturi de ea, probabil ca merita. Eu asa cred… Fara sa aruncati cu pietre, sa fiti invidiosi, sa va doara, sa va roada, sa trageti concluzii, sa cautati mizerii, sa rascoliti in trecut, sa inventati, sa si sa… nu puteti??? 

Sa-i lasam sa se iubeasca in voie, fara sa judecam. Haideti sa fim oameni si sa ne bucuram!!! 

Mie imi place de ei ;). Voua?

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Apr 29, 2011 @ 18:17:06

    de parca nu ai stii c noi ne pricepem la toate, comentam despre toate, cuvantul nostru este cel mai bun etc etc. Si ne miram ca se citescx ziare precul Libertatea, CanCan, Click si altele care o fi. Doar barfe, barfe..

    Reply

  2. Clarisa
    Apr 30, 2011 @ 19:22:38

    am urmarit foarte putin subiectul pentru ca stiam ca urmeaza critici, acuzatii, etc. dar sincer, ma bucur pentru ca nu-i usor sa fii in pielea Alinei Vidican nici macar o zi…dar 8 ani. Nu toata lumea intelege acest lucru, ei automat te catalogheaza, ca urmaresti ceva sau ca esti pur si simplu o femeie usoara, dar daca ar stii ei cum au trecut zilele ei in cei 8 ani….

    Reply

    • Ra
      Apr 30, 2011 @ 20:42:44

      Cu siguranta nu este usor si e nevoie de o iubire prea mare si prea frumoasa pentru a astepta sa treaca 8 ani ca el sa spuns: acum pot vorbi si despre Alina… Este un moment cand stii ca acel om te-a iubit dintotdeauna… Pentru ca dragostea invinge!!!

      Reply

  3. adina magda
    May 08, 2011 @ 16:49:26

    Din pacate cel mai usor este sa criticam si sa judecam , dar niciodata nu ne imaginam ca si noi putem ajunge in pielea lor , ajungem sa traim ceea ce nu ne-am imaginat vreodata ca putem trai si deabia atunci ne dam seama ca nu merita sa criticam si sa judecam ceea ce fac altii !!! ….. pur si simplu trebuie sa facem ceea ce simtim … asa cum probabil au facut si ei !!!

    Reply

Leave a Reply

