Paste Fericit!!

Au inceput urarile via sms, urarile pe facebook cred ca au inceput de ieri deja… Nu inteleg nebunia aceasta cu urarile de Sarbatori facute cu cateva zile inainte!! Azi, fiind sambata, deja am primit sms cu Hristos a Inviat! Zii tu Zau… Pai e deja duminica si eu nu stiu?? Sau la unii Invie dupa bunul lor plac? 

Am spus-o de atatea ori si o repet si acum: nu imi plac urarile tip “…tra-la-la… semnat: familia xxx”! Nu am sa simt ca acel om sau ca respectiva familie s-a gandit la mine, dar cu siguranta voi sti ca am primit un sms cu o urare de la cineva, care probabil nici nu stie ca are memorat nr meu de tel in agenda… 

Luati putina pauza, oameni buni si incercati sa simtiti, lasati deoparte datoria civica si faceti un gest din suflet. Pe acela il voi aprecia. Acel gest imi va face inima sa vibreze. 

Imi pare rau nespus ca nu e si mama acasa anul acesta (nici nu mai stiu cand am facut ultima data sarbatorile cu mama si care au fost acelea), dar am speranta ca ceva se va schimba si de acum inainte Sarbatorile vor fi petrecute in sanul familiei. 

Eu va urez cu drag tuturor, sa aveti un Paste Fericit alaturi de familie si prieteni. Cele mai minunate clipe le petrecem in mijlocul celor dragi si cel mai frumos cadou pe care il putem oferi lor suntem noi, prin timpul, atentia si dragostea acordate! 

Paste fericit!

Ra

Leave a Reply

