Prima plaja in 2011

Ma bucur de mai bine de o ora de soarele care pare sa prinda putere, in sfarsit! Inutil sa va spun ca pe terasa penthouse-ului meu (asa imi place mie sa imi alint garsoniera) soarele arde ca in toiul verii si in jur se aud doar triluri de la pasarile care dau tarcoale imprejurimilor. Cand si cand, dinspre lacul din fata blocului, se mai aude cate o broscuta oracaind si daca ma uit inspre cer se vad urmele pasarilor de metal care decoleaza sau aterizeaza pe aeroporturile din apropiere. Insotite, bineinteles, de zgomotul motoarelor in departare, dar ce poate fi mai placut? 

In rest parca timpul s-a oprit sa-si traga rasuflarea, sa se odihneasca si el, saracutul – ca prea mult il muncim noi oamenii. 

Cred ca as putea sa adorm linistita cu soarele jucandu-se in parul meu si mangaindu-mi chipul aflat in cautarea verii eterne, care sa nu se mai sfarseasca vreodata si sa imi incalzeasca totodata sufletul, inima, chipul, trupul. Ba chiar si amintirea ta. 

E prea frumoasa vara si prea dulce si bland soarele ca sa imi placa vreodata iarna cu zapezile ei… 

Cat de dor imi este de mare, de muzica valurilor si de cantecul pescarusilor! Nu mai vorbesc despre dorul de o vacanta undeva departe, pe un taram de basm cu aroma mediteraneeana si gustul sudului… 

Sa aveti o duminica frumoasa de Florii, a mea este una dintre cele mai linistite duminici din acest an!

Ra

Leave a Reply

