Adolescenta rebela :)

Prin intermediul facebook-ului am regasit unul dintre fostii colegi de liceu, care mi-a trimis cateva poze facute la munte. Eu nu cred sa am, dar am sa rascolesc in pozele de acasa, poate gasesc cateva si eu. Daca-i bal, pai bal sa fie!!

Am vazut pozele si amintirile inca imi revin in minte. Incredibil cat de frumos era si cat de putine ne trebuiau pentru a fi fericiti! Ma intreb cand ne-am schimbat… 

Nu vreau decat sa va arat ce curaj am avut si ce rebela eram. Am marturie pozele si cred ca nu au nevoie de nici o descriere. Va rog doar sa fiti blanzi si sa radeti cu moderatie. Daca reusiti :))))))))!!!

Si o poza de grup, dovada a faptului ca eram la munte si era iarna si era zapada si mai ales frig, iar eu eram in maneca scurta. Cum mi-a spus colegul ce mi-a trimis pozele, se pare ca nu am urat dintotdeauna muntele, iarna, zapada, frigul. Zambeam totusi ;)!!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Apr 15, 2011 @ 23:29:02

    hello rebelo :)) ia zi domnisoara raluca maine pe la 12 ai chef de iesit la o cafea in unirii? pupici

    Reply

    • Ra
      Apr 15, 2011 @ 23:40:37

      Merg la masa de pranz la bunica mea, mai degraba dupa amiaza, daca iti este ok si tie. Lasa-mi un com cu nr de tel, nu am sa il aprob :), si am sa te sun maine dim sa vorbim.

      Reply

  2. Sandra
    Apr 16, 2011 @ 06:51:02

    Woooooowww

    Reply

  3. larisa
    Apr 16, 2011 @ 11:19:44

    Raluuuuuu cu parul scurt ?!!!!!!! ce tare :))

    Reply

  4. adn
    May 18, 2011 @ 00:16:45

    hahahhaha :)))))))))))))))))))))))))))))) frumooooooooooooooooos
    :))))))))))))))))

    Reply

Leave a Reply

