Primavara

Nu, nu am inima impietrita, nu – nu mai iubesc pe altcineva, nu – nu ma mai gandesc la el… Il mai visez uneori, dar va trece si asta, visele nu le pot controla, dar cand sunt treaza nu ma mai gandesc la el. Mi-l amintesc vag, stiu ca are ochii de un albastru fantastic de frumos, ca are cel mai captivant zambet si mai stiu ca vocea lui este cel mai frumos sunet pe care l-am auzit vreodata. Nu mai spun ca zambetul lui reusea sa imi sarute sufletul…

Dar, sa stii ca nu am inima impietrita si ma pot indragosti, vreau sa ma indragostesc. E frumos sa fi indragostit…

Si NU, nu ma impart intre doua continente, nu mai vreau sa-l urmez la capatul lumii…

Cum mi-ai spus azi: “tu esti indragostita de Napoli si vrei sa te muti la (…)!!!” 

Ce se intampla daca te indragostesti tu de mine? La asta te-ai gandit? Nu, nu am glumit azi cand te-am intrebat… Si daca ceea ce va urma (presupunand ca va urma) ne va schimba?

Primavara soarele se joaca in mana ta, imi aduc aminte ochiul tau albastru cum gemea…

Ce poveste innorata am trait noi doi 
Nu stiam pe-atunci ca Soarele ne lumineaza pe-amandoi
Ai plecat din anotimpul meu
Ia si-o frunza sa nu-ti fie greu
Am sa matur strazile pustiii
Maine am sa umplu cerul cu prostii
Am sa-ti caut umbra trista-n balansoar
Urma tocului fierbinte pe trotuar

Daca vantu ar fi cu mine prieten din liceu

Mi-as trimite rasuflarea-n parul tau

Daca Marea ar fi prietena mea 
Sarea de pe sanii tai m-ar vindeca
Primavara Soarele se joaca-n mana ta
Sarea de pe sanii tai m-ar vindeca
Ce poveste innorata am trait noi doi 
Mi-as trimïte rasuflarea-n parul tau

(…) Jumatate dezvelita ai adormit
Ma infiori, ma infiori

Ma intind in pat langa tine
Imi ingrop ziua in parul tau 
Respiram amandoi impreuna
Ne amestecam, ne amestecam

Ne amestecam trupurile-n noapte
Ne amestecam pan-ajungem soapte
In Limba ta o soapta vreau sa ajung
Sa ma topesc

In tine vreau sa mor sa ma ascund
Si sa luminez

Rasul tau duminica dimineata
Ma stropesti cu rosu eu visez
In ochii tai vad restul vietii mele
Ne amestecam, ne amestecam

Ne amestecam trupurile-n noapte
Ne amestecam pana ajungem soapte

De-acum si pana mor iti dau viata mea 

Te rog s-o primesti
Un satelit de dor in jurul tau voi fi
Ai sa stralucesti
Cu tine vreau s-alerg
Cu tine vreau sa rad
Cu tine vreau sa tac
Cu tine vreau sa plang
Cu tine vreau sa sper
Cu tine vreau sa iert
Cu tine vreau…
Cu tine vreau sa rad
Cu tine vreau sa tac
Cu tine vreau sa plang
Cu tine vreau sa sper
Cu tine vreau sa iert
Cu tine vreau sa pïerd
Cu tïne vreau sa mor
Cu tïne vreau tot

Vara asta am sa ma-ndragostesc
Vara asta am sa ma-ndragostesc
Vara asta am sa ma-ndragostesc de tine 
Acuma stiu ca marea ma asteapta…

Nisipul ma va saruta si el
O scoica o sa ma zgarie in mana dreapta
Algele o sa ma zgarie nitel
Si iar e vant afara si marea o sa ma doara
Si-un val o sa ma arunce in cortul ei
O sa innebunim si sarea o s-o topim
Intr-un sarut….!!!!!!

Ra

Leave a Reply

