18 Lounge

Da, inca o surpriza placuta in Bucuresti in ceea ce priveste locurile unde putem iesi. Cu o priveliste ametitoare de-a dreptul, m-a incantat aseara 18 Lounge. Foarte frumos amenajat, i-as da un 10 cu felicitari pentru ambianta, mancarea buna si meniul restrans exact cum trebuie sa fie ca sa nu te pierzi in fata unui meniu stufos nestiind ce sa alegi (asa cum fac eu, care sunt exagerat de nehotarata pana si in privinta mancarii). I-as mai da un 10 pentru preturile exagerat de bune. Chiar am ras vazand ca o apa plata este doar 6 ron, in conditiile in care am platit ieri in aeroport mai mult pe o apa, intr-o cafenea. Un vin bun de Segarcea (unul dintre preferatele mele) este doar 65 de ron (si am cam baut aseara, ehehe), aperitivele se invart in jurul a 25 de ron, muschiul de vita e 43 si 41 de ron, iar in general un fel principal e cca 30 de ron. Probabil ca vor ridica preturile curand, mi s-au parut dubios de mici.

Am inteles ca 18 Lounge este cumva “legat” de Embassy si de aici cred ca se trage servirea absolut haotica si proasta organizare. Nu contesc amabilitatea personalului, care a fost foarte dragut, doar ca habar nu aveau pe ce lume se afla. Cativa barbati te conduceau la masa, desi cred ca femeile sunt de preferat in asemenea cazuri/situatii. Iar o ospatarita, saracuta, alerga ca o albinuta intre mese si scotea farfuriile din bucatarie invartindu-se ca un titirez. La un moment dat a gresit comanda si a adus altceva unor persoane de la masa alaturata, la noi si-a cerut scuze ca ne lasa sa asteptam, dar i-a scos bucataria toate comenzile in acelasi timp si nu mai face fata. Deci, daca aveti rabdare sa asteptati si nu aveti pretentii de serviciile pe care le ofera Loft, de exemplu, recomand din tot sufletul 18 Lounge. Mai ales intr-o companie placuta cum a fost aceea in care m-am aflat eu aseara.

Ra

Leave a Reply

