Si daca?

Si daca totul ar fi de vis? Feeric? Daca totul ar avea culori vii? Daca totul s-ar face in frumosi pasi de dans? Daca toti am rade si nimeni nu ar stii ce inseamna lacrimile? Daca viata ar fi un apus de soare continuu, cald, bland, calm? Daca nu ar exista rau si am face numai bine? Daca am putea sa facem cea ce ne place in fiecare clipa? Daca oamenii s-ar intelege? Daca ar fi pace? Daca… Daca… Daca am putea calatori cu puterea gandului? Daca am putea vorbi toate limbile si ne-am intelege chiar si din priviri? Daca am avea tot ce ne dorim? Daca nimeni nu ar mai pleca de langa noi, dintre noi? Daca ne-am iubi? Daca nu ne-am mai spune minciuni? Daca nu am mai insela si nu am mai fi inselati? Daca nu ne-am ingrasa si fetele nu ar mai avea vesnica problema a celulitei? Daca am avea curaj, putere, vointa nemarginite? Daca nu ar mai exista mistere? Daca… Daca… Daca am putea sa alegem? Daca nu am mai gresi? Daca…


Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Apr 12, 2011 @ 10:07:00

    buna..sper ca esti ok..vroiam sa te intreb de toefl..stii cumva ce carti imi trebuiesc si de unde le pot lua? uff..mi-e frica sa il dau..mi se pare ca nu stiu nimic..ma programez in iunie si macar sa ma uit si eu pe carti..pupici

    Reply

    • Ra
      Apr 12, 2011 @ 18:11:13

      Eu am avut o singura carte de la un amic, dar veche si off topic, adica nu se mai da ce era in cartea mea. Nu as putea sa iti spun, pt ca eu nu m-am pregatit, am ascultat bbc o saptamana. Si m-am dus cu ce stiam eu. Am fct cateva teste pe net… Sa nu iti fie frica!!!

      Reply

  2. ioana
    Apr 12, 2011 @ 21:40:23

    :)) sunt speriata de mor..sa iti spun ca am second thoughts in legatura cu emigrarea? ca am pierdut sansa de a ma inscrie gratuit la un master in danemarca anul asta? uff..pupici..poate reusim sa iesim intr-o zi la o cafea.

    Reply

    • Ra
      Apr 13, 2011 @ 08:39:48

      Nu, nu imi spune asa ceva ca te iau la bataie… Ramai aici si ai s ate iei singura la bataie peste ceva timp ;). Iesim dc vrei si iti explic cum si ce mi-a dat la examen. Pups.

      Reply

  3. ioana
    Apr 13, 2011 @ 09:15:31

    pai daca poti poate iesim sambata la pranz la o cafea..multi vor sa ma ia la bataie pt ideea de a ramane aici, dar sunt multe motive si sa plec si sa raman.:))) deci trece-te pe lista..pups

    Reply

Leave a Reply

