Loft, lounge/restaurant

In sfarsit un lounge/restaurant in orasul acesta care merita toata atentia, toti banii si tot timpul pe care il ai pentru hoinarit! Nota 10 cu felicitari pentru local, servicii, mancare (nu am mancat, dar am vazut cum aratau farfuriile celor de la masa si erau intr-un fel), muzica. Ambientul este unul dintre cele mai deosebite pe care le-am intalnit si nu sunt singura care crede asta. Am cautat pe net si am agsit numai cuvinte de lauda, asa ca sper sa ma reintorc curand la LOFT, felicitari proprietarilor si personalului!!!


In schimb m-am speriat uitandu-ma in jur… Cred ca nu (prea) mai exista femei care sa nu fie injectate, siliconate sau macar infometate rau… Partea buna e ca am vazut o multime de barbati foarte aratosi, pe genul piese rare, ceea ce ma bucura pentru ca imi pierdusem speranta de a mai vedea asa ceva in Bucuresti. Nu ca as avea vreo sansa cu despuiatele-infometate din jurul lor, dar macar ai cu ce iti clati ochii ;).

Despre conversatiile pe care le-am auzit in seara aceasta in jur… mi-e leahamite… Sa va reproduc un fragment: vine la masa noastra o fatuca pe genul pustoiaca pitzi wannabe cu o esarfa infasurata in jurul gatului. O fata ii spune alteia: “ce nebuna, fata, uite pe ce a dat ea 8 milioane, pe esarfa asta”… Mirare maxima inspre admiratie, din partea asistentei… Cea vizata se simte si ca o scuza, spune: “am avut o zi proasta la facultate atunci si pe mine cumparaturile ma fac fericita”!! In contrast, o alta aparitie, prietena cu pitzi wannabe, avea pe ea o geaca din Dragonul Rosu si la masa se vorbea despre asta, planuindu-se o excursie organizata de shopping in celebrul complex chinezesc din Voluntari, ca acolo au geci ieftine si frumoase cu care poti iesi la LOFT ;). Pai mai fetelor, daca aveti pretentii de wannabe fete de oras, incercati sa uitati de Dragonul Rosu si luati exemplu de la prietena voastra care a avut o zi proasta la facultate si s-a refugiat in cumparaturi :)!

In rest le multumesc celor care m-au luat de acasa si m-au si adus acasa si au avut grija sa ma simt bine in seara aceasta, mi-a placut!!

Gata, somnic acum ca in 5 ore ma trezesc!

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Apr 10, 2011 @ 11:06:59

    E superb localul. dar pacate e populat de piti :P, iui Ralu, nu imi zice de piti, ca ma scot din sarite. la voi e lux, :)) aici in unele cluburi e pleava societatii, aici sunt cu bling-blinguri, genti fenti 😛 si altele.
    Apropos, asa zicem si noi cand iesim – mergem sa ne clatim ochii :)).
    Vreau si eu un loc normalllll sa ma simt bine :)) fara sa fiu deranjata de un fund in fata cu vedere la tangusori :)).
    l

    Reply

  2. larisa
    Apr 10, 2011 @ 11:11:15

    Asta e cea mai tare excursie organizata de shopping la Dragonul rosu :)) la noi e excursie organizata la un magazin de bling-blinguri,eu am fost aseara la romani isi dau talente :))

    Reply

  3. larisa
    Apr 10, 2011 @ 22:18:16

    Si cuvantul asta e luat tot de la el si fara sa constientizez l-am scris
    yes yes sweet memories

    Reply

Leave a Reply

