In avion

Uneori ma simt atat de bine in avion, incat ma rog sa inchidem usile mai repede si sa decolam, doar pentru a avea senzatia aceea pe care numai zborul ti-o ofera. Cateodata ma simt in siguranta numai dupa ce se inchid usile avionului si avionul ruleaza pe pista. Imi place ceea ce fac, sunt mandra de faptul ca petrec atat timp in cer si inca tresar cautand cu privirea pe cer avioane, atunci cand sunt pe pamant si le aud in departare. Ma fascineaza inca orice decolare si orice aterizare si ceva imi spune ca nu ma voi plictisi niciodata de zbor.

Unele curse, desi lungi, trec atat de repede, iar altele, desi scurte – par o eternitate. Azi am avut o cursa lunga, am zburat la Madrid. 3h40′ durata de zbor pe un tronson. A fost o cursa foarte placuta. Ne-am rasfatat cu baba, cu praji buna luata din aeroportul Barajas de colegul meu Alex, cu mancare adusa de sefa de cabina si cu capsuni delicioase. Am ras, am glumit, am povestit – atunci cand timpul ne-a permis-o si intr-o clipa parca am fost inapoi acasa. Super zi!

In curand va voi povesti cateva dintre intamplarile mele preferate cu pasagerii.

Noapte buna!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Apr 09, 2011 @ 11:10:53

    E minunat sa fii acolo sus, sa zbori deasupra norilor, practic deasupra lumii.
    De mic copil ma fascina sa urmaresc avioanele care traversau cerul deasupra mea…le urmaresc si acum cu privirea si cu sufletul si ma gandesc la oamenii care poate in momentul acela privesc catre pamant de acolo de sus. Ce sentiment minunat este sa privesti lumea de acolo, sa te afli intr-un avion atat de sus deasupra pamantului cu care suntem atat de obisnuiti… Pe mine zborul m-a cucerit din prima clipa, am descoperit acolo sus parca o alta lume. Am iubit mereu cerul si norii….a fost fascinant sa pot pluti printre nori. Astept cu nerabdare urmatorul zbor, mi-e dor de sentimentul acela frumos.
    Cata dreptate avea Da Vinci cand spunea ca “odată ce ai încercat zborul vei paşi mereu pe acest pământ cu ochii aţintiti spre cer, pentru că acolo ai fost şi acolo vei dori întodeauna să te întorci.”
    Zborul e unul dintre cele mai frumoase visuri ale omenirii! Sa ne bucuram ca el a devenit realitate, ca avem posibilitatea de a zbura!
    Ma bucur ca ai parte de zboruri frumoase. Asa sa fie intodeauna. Numai zboruri frumoase, linistite si fara turbulente. 🙂
    Asteptam cu nerabdare sa ne spui intamplarile tale cu pasagerii!
    Pupici.

    Reply

  2. larisa
    Apr 09, 2011 @ 17:02:48

    Ador sa stau sa privesc avioanele 😀 si noapte le aud cand trec,dar cand esti in avion e cel mai placut sentiment
    Pup scumpo

    Reply

Leave a Reply

