Nu am chef azi…

E una dintre zilele acelea in care am ajuns acasa de la cursa si nu am putere sa fac nimic. Sunt acasa de vreo ora si tot ceea ce am putut sa fac a fost sa ma spal pe maini. Sunt inca in uniforma, stau cu laptopul in mana, in mijlocul canapelei, nu am desfacut valiza, geanta, nu am putere sa fac nimic. De ce dracului mi-a luat mie un nenorocit permisul tocmai acum inainte de Paste, cand ies toti la controale ca sa faca spagi? Si de ce trebuie sa stau eu cu inima in gat de frica in fiecare zi in care sunt nevoita sa ma urc la volan??? Unde e dreptatea pe lumea aceasta, ahhh??? Spuneti-mi voi, ca eu nu mai inteleg nimic din ceea ce mi se intampla… Am senzatia aceea ca m-am trezit in viata altcuiva, o viata care nu imi place deloc… Problemele vin de-a valma, una dupa alta, am impresia ca ma loveste un tsunami de probleme… Sunt atat de revoltata incat as fi in stare sa ma cert si cu Dumnezeu, daca mi s-ar arata, printr-o minune. Dar e imposibil, asa ca raman aici pe canapea, fara sa am putere sa dau uniforma jos, sa fac un dus fierbinte si sa merg in lumea viselor frumos colorate… O voce imi tot striga: “ce probleme ai si tu, mah Raluca…”! Da, chiar, ce probleme am si eu…

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. Clarisa
    Apr 06, 2011 @ 22:44:07

    Bun venit in club, si eu uneori (destul de des :P) cand vin de la munca ma pun in mijlocul canapelei,laptopul in fata si stau….si stau…nici nu ma schimb de haine 😛 pur si simplu STAU …undeva de la 5 pana pe la 7, dupa incep sa ma misc dar nu intotdeauna reusesc, reusesc cel mult sa fac o baie, atat.
    Asa se intampla, chestiile nasoale vin odata, si cand vin ai impresia ca nu se mai opresc, dar mai bn ramanem optimiste ca se pare ca si bucuriile cand vin, vin de-a valma, cel putin asa scria Corina Stoica pe blogul ei.

    Reply

    • Ra
      Apr 06, 2011 @ 22:59:26

      Nu cunosc senzatia de a fi lovit de un tsunami de lucruri bume si frumoase… Nu mi s-a intamplat sa vina nici singure si nici in grup bucuriile, de f mult timp, atat de mult incat mi-e total strain sentimentul… Pups drag!!!

      Reply

  2. larisa
    Apr 06, 2011 @ 23:13:38

    O problema atrage dupa ea alta legile lui Murphy,poate esti prea epuizata ai nevoie de o mica vacanta sau ceva sa te relaxeze
    Chiar ar fi binevenit un tsunami de fericire!,ai grija de tine scumpo dupa furtuna tot timpul iese soarele o sa fie bine
    Te pup frumoaso

    Reply

  3. larisa
    Apr 06, 2011 @ 23:14:28

    Nu uita prieteni sunt alaturi de tine,te iubesc si te sustin 😀

    Reply

Leave a Reply

