Beauty and the briefcase

Sunt o multime de barbati in orasul meu si cine ma aude ca sunt singura si nu am o relatie, ma intreaba cum e posibil asa ceva. Raspunsul este mai simplu decat va imaginati. Pentru inceput, cei mai multi dintre barbatii buni sunt deja luati. Apoi exista barbati cu probleme psihologice serioase. Mai sunt si cei care nu reusesc sa scrie un sms corect dpdv gramatical. Sa nu uitam de ciudati. Si de mincinosi. Si mai sunt si nemernicii care schimba femeile cum schimb eu lenjeria intima. Si restul sunt homosexuali clar. Cam cat de greu e pentru o femeie sa gaseasca “the magic man” cu toate calitatile pe care el trebuie sa le detina?

Pentru oricine se regaseste in situatia aceasta, recomand filmul Beauty and Briefcase. O comedie romantica atat de reusita, cum nu am mai vazut de mult timp. Mai ales ca m-am regasit in cateva dintre intamplarile prin care trece personajul lui Hilary Duff in film.

E atat de greu sa gasesti un barbat neinsurat (neimplicat in nici o alta relatie), care sa nu locuiasca cu mama lui, sa aiba simtul umorului si sa fie destul de inteligent incat sa poti purta o conversatie mai lunga de cateva fraze? As mai putea adauga cateva item-uri pe lista calitatilor, dar pentru inceput ar fi bine sa le intruneasca si pe acestea…

Se pare ca este aproape imposibil… Insa, pana la urma, the magic man apare unde-nici-nu-te-gandesti si mai ales atunci-cand-nu-il-mai-astepti. 😉

Este super filmul, chiar merita vazut!!!

Vizionare placuta!


Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Apr 05, 2011 @ 21:31:47

    Hmmm l-am vazut e un film bun in cautarea barbatului perfect…eu deocamdata sunt pe stop in a relationship with me 😀 stii ce ma intreb de ce tot timpul fetele bune sunt singure sau au parte numai de cretinoizi sau mai rau iau tepe?!
    Pentru mine este un mister un mare mister,decat sa ma chinuiesc sa-l dezleg mai bine raman singura sunt prea obosita si sa ma gandesc la asta
    Pup scumpo

    Reply

    • Ra
      Apr 05, 2011 @ 21:46:55

      Haha!! Stiu eu ca fiecare sac isi are peticul lui si cum iti e scris, asa ti se va intampla, draga mea prietena. Asa ca nu te gandi, bucura-te de tot ceea ce taiesti, cu bune si cu rele. Fiecare eo experienta si toate relele te pregatesc pt cea mai frumoasa si mai buna intamplare. Ai sa vezi!!!

      Reply

  2. larisa
    Apr 05, 2011 @ 21:33:50

    Nu am nevoie sa fie barbatul perfect dar sa fie barbat nu las ordinar ufff scuze cuvantul urat

    Reply

  3. larisa
    Apr 05, 2011 @ 22:22:16

    Multumesc Ralu cuvintele tale inseamna mult pentru mine
    Pup scumpo

    Reply

  4. Clarisa
    Apr 06, 2011 @ 22:03:08

    Super filmul!! de azi trec si eu la lista prescurtata : sa respire si sa fie dragut :))

    Reply

    • Ra
      Apr 06, 2011 @ 22:28:22

      Eu ma regasesc in situatia in care, dupa inca un an de singuratate – mai sterg un item de pe lista, pana cand am sa raman cu o foaie goala… si am sa iau orice sau am sa raman singura, hahahha :)!!!

      Reply

Leave a Reply

