Aprilie

Iubesc luna aprilie. Si nu pentru ca sunt nascuta in aprilie. Iubesc luna aprilie pentru ca atunci infloresc magnoliile, ciresii, in aprilie ma bucur de lalele, de frezii, de zambile frumos mirositoare si de narcise… Si ce poate fi mai minunat si primavaratec decat o magnolie inflorita sau decat floarea de cires? Ce parfum e mai ¬†placut decat acela al florilor de primavara si cand vreodata e soarele mai bland si mai bun decat in aprilie? Ne bucuram de soare si de caldura lui, dar parca nicicand mai mult decat in aprilie. Aprilie si e primavara in sufletul meu.

In ciuda tuturor problemelor, a dificultatilor, a infrangerilor, a dezamagirilor si a nevoilor, aprilie reuseste sa imi aduca un zambet larg pe chip, aprilie imi daruieste magnolii, soare si nenumarate flori cu parfum de primavara.

Iubesc luna aprilie.

P.S. pt Andreina: ce pufosenie!!!!!! Un km de dulceata aprilie asta!!!!!!! :)))))))))))))

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. iuli
    Apr 02, 2011 @ 12:06:20

    La multi ani pentru maine!!!!!!!!!!!sa fii fericita,iubita ,frumoasa,sanatoasa si sa ai parte numai de lucruri minunate …..sa ai incredere in tine si sa fii optimista….

    Reply

  2. byanca
    Apr 02, 2011 @ 13:30:40

    La muti ani ! Nu prea ma prea pricep la urari asa ca iti doresc ce imi doresc si mie :-). Si eu sunt nascuta in aprilie si mi-a placut luna mai ales ca este o luna surprinazatoare , nu sti ca anul viitor nu va ninge in aprilie sau nu vor fi peste 20 de grade cel putin in copilaria mea asa era . pup.

    Reply

    • Ra
      Apr 02, 2011 @ 14:00:35

      La multi ani si tie si multumesc pt urare!!! In aprilie e intotdeauna soare ;). Cel putin in sufletul meu. Te pup!!

      Reply

Leave a Reply

