18 cu experienta ;)

Wow, maine implinesc 30 de ani… Nu mi se pare ca am trait chiar atat de mult ;), uneori ma simt si ma port ca si cum as avea undeva intre 16 si 20 de ani, altadata mi se pare ca port povara a 80 de ani in suflet si in trup.

Nu ma intristeaza faptul ca “schimb prefixul” cum s-ar spune. Nu simt ca imi pierd tineretea, dar nici ca obtin intelepciune sau maturitate mai multa de la o zi la alta, doar pentru ca implinesc 30 de ani. Mi se pare mai degraba, ca urmeaza o perioada interesanta in care sunt destul de “mare” ca sa stiu cum sa ma bucur de ceea ce traiesc si destul de “mica” pentru a stii cum sa ma distrez. Nu ma mai uit in oglinda incercand sa vad defecte de care vreau sa scap, ci mai degraba vad ceea ce imi place la mine, nevrand sa corectez, sa evadez. Cred si sper ca cele mai mari realizari abea urmeaza sa vina.

30 de ani, pana la urma, reprezinta o varsta frumoasa. Cei tineri sunt sclavii viselor si cei batrani ai regretelor, asa ca middle aged traiesc exact ceea ce e mai frumos, ahh!


Toate cele bune!

Ra

14 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Apr 02, 2011 @ 22:38:37

    Raluuuuuuu scumpa mea la 30 de ani incepe viata,esti superba,matura si chiar incepe o noua etapa interesanta si frumoasa,oricum varsta adevarata e cea pe care o porti suflet
    Tu esti unul dintre oameni care mi-au schimbat viata,esti un om deosebit si ma bucur ca am avut placerea sa cunosc o persoana speciala ca tine
    Sa ai parte de multa sanatate,sa fii inconjurata de multa dragoste si prieteni adevarati si ingerul tau pazitor sa vegheze tot timpul asupra ta
    La multi ani scumpa mea prietena Si Dumnezeu sa-ti indeplineasca toate dorintele!
    Te pup si sa ai parte de o zi minunata

    Reply

    • Ra
      Apr 02, 2011 @ 22:55:29

      Multumesc mult, frumoasa mea prietena! Ma coplesesc cuvintele tale atat de minunate. Sper sa imbatranim frumos amandoua 😉 si sa stam de vb si peste alti 30 de ani de acum inainte!!! Te pup!

      Reply

  2. lovecookpray
    Apr 02, 2011 @ 23:44:42

    happy birthday to you, happy birthday to you..happy birthday dear ralu, happy birthday to you..la 30 de ani arati ca la 20, gandesti ca la 25 si iubesti ca tine..iti doresc cea mai frumoasa zi ever, cu tort, cu amici adevarati alaturi, cu dragoste si sanatate..te pupic.

    Reply

    • Ra
      Apr 02, 2011 @ 23:47:44

      Multumesc mult!!! In afara de tort, restul sunt in planul meu!!! Nu ma omor dupa torturi si mi-am comandat o tona de baba, prajitura mea preferata!!

      Reply

  3. minola
    Apr 03, 2011 @ 01:43:27

    Vreau sa te felicit de 3 ori: 1 pt ca arati superb, credeam ca esti mult mai mica
    2 pt ca ai curajul sa recunosti ca ai scimbat ”prefix-ul” ( vad multe colege care si-au acoperit data nasterii de pe legitimatie )
    3 pt optimismul si vivacitatea de care dai dovada mereu
    Ce sa zic: pe mine m-ai dat gata! Tot ce iti doresti, numai bine, sper sa fii fericita!

    Reply

    • Ra
      Apr 03, 2011 @ 08:54:50

      Multumesc din suflet! De ce as ascunde? E super sa ai 30 de ani!! Si cu optimismul nu stat atat d ebine mereu, dar asta e un secret ;)! Astept sa ne dam cu avionul ca intre fete!!! Puuups!

      Reply

  4. Adi Hadean
    Apr 03, 2011 @ 09:23:20

    la mulți ani:)

    Reply

  5. Corinas
    Apr 03, 2011 @ 14:35:48

    Draga mea, draga mea! Inca n-am reusit sa ne intalnim fata in fata, dar te simt ca pe o prietena, asa ca iti doresc cu tot sufletul sa fii fericita! Sa fii frumoasa, vesela, norocoasa, sa ai toate portile vietii deschise, sa-ti implinesti toate, toate visele!
    Si, cel mai important, ma rog acum pentru tine sa ai parte de dragostea aceea mare pe care o porti stii-tu-cui, sa se rotunjeasca, sa se implineasca, iar peste inca 30 de ani, sa ne povestesti despre happy-end-ul vostru – exact ca-n filmele siropoase!
    Te imbratisez!
    La multi ani!

    Reply

    • Ra
      Apr 03, 2011 @ 14:46:30

      Multumesc mult, Corina. Si eu te consider una dintre cele mai bune prietene ale mele, chiar daca nu ne-am intalnit niciodata!!! Inca o data iti multumesc si sper sa fim mereu fericite!! Te pup!

      Reply

  6. Madalina
    Apr 03, 2011 @ 15:11:34

    La multi ani!!!! Iti doresc sa fii sanatoasa, iubita si sa ai parte de tot ce iti doresti!
    http://antuuu.files.wordpress.com/2010/06/la-multi-ani.jpg :*

    Reply

  7. Clarisa
    Apr 03, 2011 @ 19:42:54

    LA MULTI ANI Ra si sa fii fericita!!!!! se spune ca femeile ajung la apogeul feminitatii la varsta de 30 de ani deci nu are cum sa ne fie mai rau 🙂

    Reply

Leave a Reply

