Trairi

Am revazut azi un prieten vechi. Am revazut o persoana care ma stie de cand eram, cred, in clasa a 9a. De-o viata daca stau sa ma gandesc. E atat de placut sentimentul de a sta de vorba cu cineva care te stie si pe care il stii de atat de mult timp. Mi se pare fantastica senzatia de a opri timpul in loc doar ca sa schimbi doua vorbe cu un om de care te leaga amintiri tare haioase.Prima amintire care imi vine in minte cu barbatul pe care l-am revazut azi este o excursie la munte in care eu ramaneam mereu in urma plangand la propriu de oboseala si el ma incuraja sa duc la sfarsit traseul pe care il aveam de parcurs. Ahhh, cred ca de atunci urasc muntele. Cu toate chinurile la care m-am supus in excursiile la munte facute impreuna, totusi imi amintesc si o multime de intamplari frumoase. Si, repet, ce senzatie frumoasa!!!

Mi-a spus azi ca imi citeste blogul. (Bine, nu e ceva neobisnuit. Nu mi se mai pare atat de ciudat ca oameni din viata mea stiu tot despre mine pentru ca imi citesc blogul. M-am obisnuit si sa incep sa povestesc ceva cuiva si inainte sa spun prea multe, sa mi se zica: “stiu, am citit pe blog/ am vazut pe blog”. E intr-un fel ciudat, dar si haios pentru ca vad cum anumite trairi fiecare mi le interpreteaza dupa bunul plac si propria imaginatie ;). ) Nu aici vroiam sa ajung, ci la faptul ca acest barbat mi-a spus ceva azi, cuvinte pe care le tot aud. Mi-a spus: “ce trairi ai si tu, o sa iti plesneasca inima aia intr-o zi!”…

Oare, ma intreb eu? Se poate asa ceva? Sper ca nu imi va plesni nimic (niciodata), hehe!

Pana la urma sunt doar niste trairi… Fiecare avem trairi, sentimente, bucurii, tristeti, impliniri, esecuri, frustrari, invidii, regrete, dorinte, planuri, nevoi… Sa ne bucuram ca traim, simtim, iubim… Si sa o facem fara sa ne plesneasca inima!

Va pup…!!!

A! Azi am primit un superb buchet de flori de primavara de la Andreina, e primavara in casa mea!!!

Ra

Leave a Reply

