Gmat day, the big f***ing day :)))))

1 aprilie. Ziua pacalelilor. Ziua in care am examenul Gmat. Ziua in care ma pacalesc singura ca voi “nimeri” un raspuns corect. Asta e, adevarul e ca am facut o prostie crezand ca am sa invat vreodata matematica. Nu trebuia sa platesc examenul asta niciodata. Nu cel putin inainte de a vedea daca reusesc sa inteleg ceva din ce insira cartile acelea de Gmat in paginile lor…

L-am programat mai intai in noiembrie, gandind in sinea mea ca zodia Scorpionului imi va purta noroc, dar nu a fost sa fie. Mi-am dat seama ca nu avansez in intelegerea matematicii si am reprogramat examenul pentru aprilie. Am ales 1 aprilie gandindu-ma ca din noiembrie pana acum, voi reusi cu eferturi supraomenesti sa deprind arta numerelor si ca e un cadou frumos pe care as putea sa mi-l fac de ziua mea (3 aprilie).

In schimb, dintre toate, cel mai plauzibil e ca azi, 1 aprilie, de ziua pacalelilor, eu dau Gmat-ul…

Cred ca nu am fost nicicand mai relaxata. Nu e ca stiu ceva si mi-e teama sa nu ma incurc, sau sa nu gresesc. Stiu ca NU STIU nimic si atunci sansele sunt doar sa nimeresc din intamplare raspunsul corect. So… ce poate fi mai relaxant? πŸ™‚

P.S. – teoretic si practic urasc persoana care mi-a bagat in cap sa dau examenul acesta si sa arunc din portofel, nici mai mult/nici mai putin, decat cca 400 de dolari…

Cum o vrea Dumnezeu!!!!

Ra

 

8 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Apr 01, 2011 @ 11:10:29

    se poate asa ceva? sa nu te mai aud ca nu stii..eee..eu iti tin adica pumnii stransi degeaba?? ia vezi poate ma supar pe tine si nu mai vorbesc cu tine..am aflat totusi si cand e ziua ta asa ca asta e partea buna..vei lua examenul, presimt eu..:D pupici

    Reply

    • Ra
      Apr 01, 2011 @ 11:19:06

      Pai chiar nu stiu, elibereaza-ti pumnii de stransoare :)))))!!! Nu iau, mah, nici un examen, chill… Nu am cum!!!

      Reply

  2. larisa
    Apr 01, 2011 @ 12:39:45

    Ralu succes!poate de ziua pacalelilor chiar iei examenu πŸ˜› relax sweety o sa fie bine

    Reply

  3. Corinas
    Apr 01, 2011 @ 14:41:30

    Haide, ma! Capul sus si bafta multa iti doresc! Iti transmit un gand bun si energie pozitiva, sa stii toate raspunsurile! πŸ™‚

    Reply

  4. Andreina
    Apr 01, 2011 @ 23:46:41

    opt sute si ceva din 800 :))))) ca doar eΘ™ti fof! luv u girl!!!

    Reply

Leave a Reply

