Niciodata

Nu am fost in Brazilia.

Nu am inotat cu delfini.

Nu am zburat cu planorul.

Nu am dansat pe plaja.

Nu am facut baie in mare noaptea.

Nu am fost la mare de 1 mai, dar nici nu imi doresc ;).

Nu am urcat in turnul Eiffel, desi am fost la Paris de doua ori.

Nu m-am dus la doctor fara sa mor de frica.

Nu am fost in SUA.

Nu am fost intr-o croaziera.

Nu am fost ceruta in casatorie.

Nu am facut foc de tabara.

Nu am facut copil.

Nu am dat la citit cartea pe care am scris-o.

Nu am purtat pantofi cu toc, fara sa mi se para o corvoada.

Nu am avut curaj sa merg la stomatolog.

Nu am fost singura la cinematograf.

Nu am plecat singura intr-o vacanta.

Nu am facut cumparaturi pana la epuizare. (gen “shop ’till you drop”)

Nu am avut calul meu.

Nu am slabit atat de repede ca atunci cand am suferit din dragoste ;).

Nu am inteles matematica.

Nu m-am inteles prea bine cu sportul.

Nu am stiut cand sa tac. (daca stiam, filozof ma faceam)

Nu am baut bere Corona (nu radeti).

Nu am mancat stridii (si nici nu cred ca am sa reusesc).

Nu am fost in Delta Dunarii.

Nu am facut bungee-jumping.

Nu am facut nici o operatie.

Nu am crezut ca are sa imi placa atat de mult sa scriu ce nu am facut niciodata. Cred ca am sa mai adaug si altele pe lista.

(ideea am “furat”-o de pe blogul Corinei Stoica, careia ii multumesc pentru inspiratie)

Voi ce nu ati facut niciodata?

Ra

20 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Mar 29, 2011 @ 10:52:52

    muuulte 😉
    eu am baut corona, prima data, acum 3 saptamani cand au facut chef niste vecini si ca sa ma inbuneze mi-au adus doua Corona 🙂

    Reply

  2. andrei bogdan
    Mar 29, 2011 @ 11:50:00

    Ce naiba e ala “fost de tabara” si cum ai fi putut sa-l faci, in cazul in care nu e nicio greseala acolo? 🙂 Eu n-am facut 7 lucruri din cele enumerate, dar daca iei in calcul ca unele sunt “dedicate” femeilor cred ca stau bine. 🙂

    Reply

    • Ra
      Mar 29, 2011 @ 11:53:20

      Era FOC DE TABARA, am corectat, Vin dupa un zbor de noapte,a sa ca iarta-mi greseala, sunt om si eu… ;). Pai si ce altceva nu ai mai facut? Ideea era ce nu ai facut tu, separat de ceea ce nu am fct eu… Si… chiar nu ai incaltat pantofi cu toc niciodata? :)))))

      Reply

  3. larisa
    Mar 29, 2011 @ 12:12:10

    Nu am zburat niciodata ziua 😀

    Reply

    • Ra
      Mar 29, 2011 @ 12:25:04

      M-ai fct sa rad. Data viitoare ia un zbor de zi ;). Nu am ras de tine, am ras pt ca mi-am adus aminte de bunica mea, care m-a intrebat f nedumerita “ce vad, maica, baietii aia (pilotii adica) noaptea?”. Si eu i-am spus: cam ce vad si ziua, mamaie!

      Reply

  4. Corinas
    Mar 29, 2011 @ 13:21:54

    Corona cu lamaie e foarte buna, sa stii, e singura bere pe care pot sa o beau, restul nu-mi plac. Nici eu n-am facut baie in mare noaptea si n-am facut multe dintre cele pe care le-ai enumerat…
    Dragut textul 🙂

    Reply

  5. larisa
    Mar 29, 2011 @ 13:40:26

    Da nu am vazut numai luminite noapte :))dar mi-au dat lacrimile cand am vazut superbul tel-aviv! 😀 urmatorul zbor o sa fie de zi din pacate nu spre iubitul meu tel-aviv 😦

    Reply

  6. larisa
    Mar 29, 2011 @ 13:43:44

    as vrea sa stau pentru totdeauna in tel-aviv, dar sa nu fie el acolo. iubesc Israelul, dar in momentul asta ma doare asa rau, incat nu stiu daca o sa ma mai pot intoarce vreodata acolo.

    Reply

    • Ra
      Mar 29, 2011 @ 13:46:35

      Imi pare rau, dar sunt sigura ca la un moment dat te vei intoarce cu placere acolo. Capul sus si zambetul larg!!

      Reply

  7. larisa
    Mar 29, 2011 @ 13:47:01

    In America! sper din tot sufletul dorinta mea sa se concretizeze dar asta am sa aflu in mai!
    Pup si take care

    Reply

  8. larisa
    Mar 29, 2011 @ 13:53:15

    Sper si eu asta sa ma intorc acolo si sa fiu din noi fericita cum am fost candva!Vreau sa vad iar Haifa,Gradinile Bahai,Akko si mai ales Netanya…mie atat de dor de Israel

    Reply

  9. larisa
    Mar 29, 2011 @ 14:13:12

    Daca ajung in America poti fi sigura ca esti prima pe lista mea!:D
    New York here i come!:P

    Reply

  10. larisa
    Mar 29, 2011 @ 22:26:14

    Da vreau sa raman prima data sa ajung 😛 sper sa am noroc 😀 daca nu o sa ajung in America sper sa ajung altundeva departe de Romanica
    Pup

    Reply

Leave a Reply

