Cine sunt?

Am primit o leapsa (am spus-o mereu ca nu imi place cuvantul acesta) interesanta de la Andrei. Asadar, cine sunt eu?

SUNT impulsiva, nerabdatoare si uneori (de cele mai multe ori) ma arunc cu capul inainte, nepasandu-mi ca ma pot lovi intr-un zid din imediata vecinatate…

AS VREA sa imi pot vedea viata, asa cum va fi ea peste 10 ani, intr-un glob de cristal. As vrea sa pot face asta macar o data pe an, poate ca astfel mai usor as lua unele decizii si mai usor as intelege anumite intamplari, persoane, trairi…

PASTREZ ca o nebuna fiecare amintiri frumoasa pe care o am, pastrez lucruri vechi, fotografii, anumite haine de care nu ma pot desparti si totusi nu le port. Mai pastrez inca, o ie pe care mama mi-a pus-o deoparte de cand aveam un anisor.

MI-AS FI DORIT sa nu mai fiu atat de credula, naiva si sa nu am “talentul” asta de a despica firul in patru, de a  face filme in capul meu si de a nu imi crea mereu iluzii si sperante false, luand ce e mai bun de la altii fara sa vad partea intunecata a lor… Mi-as mai fi dorit sa fiu exagerat de bogata, sa vad si eu daca asta chiar iti ofera o viata fara griji si fara probleme.

NU IMI PLAC barfele si pe cei/cele care le creeaza si le intretin la foc mocnit. Nu imi plac legumele fierte din ciorba si nu imi plac visele urate. Nu imi plac oamenii care se amesteca in viata altora…

MA TEM de moarte. Ma tem de ziua cand cei dragi mie nu vor mai fi, ma tem de moarte mai mult ca de orice altceva, e singura inevitabila in viata si singura care stim ca va veni la un moment dat, restul sunt relative…

IMI PARE RAU ca prea usor am ales sa plec acum 8 ani de langa singurul om pe care nu ar fi trebuit sa-l parasesc niciodata si imi pare rau ca acum nu mai pot schimba nimic. Plecarea mea i-a daruit familia de acum…

IMI PLACE soarele, marea, vara, caldura. Imi place sa stau zile intregi intinsa la soare pe malul marii, ascultand cantecul valurilor si strigatul pescarusilor. Imi place sa am timp liber, sa plantez si sa imi ingrijesc plantele/florile. Imi place sa ascult muzica veche si sa ma plimb pe stradute inguste care respira trecut. Imi place Napoli si cred ca e orasul meu de suflet. Imi place limba italiana si dialectul napoletan. Imi place sa gatesc, sunt pasionata de arta gastronomica. Imi plac atat de multe!!!!

NU SUNT nici pe departe atat de placuta cum ai putea sa crezi, dar nici atat de aroganta cum par la prima vedere.

DANSEZ aproape niciodata :). Trebuie sa ma scald in alcool (chestie pe care nu o fac) pentru a prinde curaj sa dansez. Sau macar sa fiu in culmea fericirii (si nici asta nu mi se intampla prea des). Asa ca nu prea dansez…

CANT de multe ori chiar si atunci cand mi se spune sa tac pentru ca ceea ce cant eu nu are nici o legatura cu melodia originala in sine. Sunt un dezastru, ar fi bine sa nu cant, dar nu ma pot abtine!

NICIODATA nu mi-am imaginat viata mea asa cum e ea acum…

RAR aleg rational, de cele mi multe ori inima mi-o ia inainte in luarea deciziilor si as vrea sa o pot stapani…

PLANG cat de des pot. Plang la filme, plang cand citesc ceva trist, plang cand ascult o melodie trista, plang cand sunt trista si uneori am plans si de fericire. Sunt o plangacioasa, chiar daca nu pare. Si chiar daca ma doare capul de mor dupa aceea, intr-un fel ma eliberez…

SUNT CONFUZ A in legatura cu ceea ce vreau. Intotdeauna vreau ceva, dar parca vreau si altceva. Asta se reflecta si la restaurant cand trebuie sa comand ceva (as manca aproape orice din meniu), dar si in alegerile personale…

AM NEVOIE de soare, de liniste, de intimitatea mea, de Andreina, de el, de bani, de familie, de un miliard de lucruri…

AR FI TREBUIT sa ascult mai mult anumite sfaturi, ar fi trebuit sa nu plec, ar fi trebuit sa nu renunt, ar fi trebuit sa fiu mai intelegatoare, mai buna, mai rabdatoare, mai calma, mai putin impulsiva si poate as fi reusit…

AS PUTEA sa mut muntii din loc daca mi-ar cere-o el, la fel as face pentru orice persoana pe care o iubesc. As putea sa fac orice din dragoste. As putea sa invat la infinit pentru ca de multe ori realizez cate nu stiu si cate as vrea sa stiu. As putea sa strabat oceane si mari, curcubee si nori, doar ca sa ajung acolo unde imi doresc…

Am scris acest post ascultand pe repeat melodia Friend in bar, de care nu ma mai satur, dar care atat de mult m-a speriat!!! Multumesc, Alina ;).

Ma mai gandesc cui sa dau mai departe aceasta leapsa ;).

Sa aveti o zi frumoasa de primavara!

Ra

Leave a Reply

