Carousel Boutique

Cred ca tocmai am dat peste une dintre cele mai bune idei pe care le-am vazut concretizandu-se in ultimul timp. Carousel Boutique este locul unde fiecare dintre noi putem sa ducem spre vanzare piese mai deosebite de imbracaminte (vintage sau noi) sau pe care le-am cumparat si din diferite motive nu le-am purtat niciodata sau cele pe care le-am primit cadou si nu ni se potrivesc sau nu sunt genul nostru. Si fiecare dintre noi poate gasi aici hainute care sa i se potriveasca. E simplu, dati un tur (virtual) si alegeti-va hainuta, pantofii sau accesoriul potrivit, luati legatura cu fetele si apoi purtati cu placere ceea ce ati ales.
Eu deja mi-am cumparat o rochita si un tricou si cu siguranta imi voi mai cumpara, pentru ca sunt minunate!!

Succes fetelor si spor la cumparaturi clientelor!!

Ra

Leave a Reply

