Weekend fantastic

Am petrecut un weekend absolut minunat. Sambata si duminica, doua zile in preajma cailor. Nimic nu poate fi mai frumos decat sa privesti un cal. Va dati seama ce inseamna sa privesti o multime de cai, doua zile la rand?! E “wow”!!!

La Equestria s-a tinut un concurs (de casa). Un concurs de casa este ca un meci amical de fotbal. Nu e ceva oficial, e ca un antrenament, o ocazie de a vedea performantele calului si de a corecta eventualele greseli. Premiile sunt micute, dar orgoliile mari ;). Singurul inconvenient a fost ca am cam degerat pentru ca timpul nu a tinut cu noi si proprietara bazei nu a dat drumul la caldura, nici macar in ceea ce se numea “restaurant”. In rest, cum am spus, nimic nu mi se pare mai frumos decat sa privesc cai.

Acest weekend s-a incheiat frumos la o petrecere in baza unde (din cand in cand) merg si eu sa calaresc – Arkadia Horse Club, ocazie cu care ii multumesc doamnei Emilia pentru invitatie si ii doresc La Multi (cai) ani frumosi!!!

Ca o concluzie a acestui weekend, va spun ca oamenii care au cai si cei care stau in preajma cailor sunt mai buni, mai puri, mai blanzi decat oamenii care stau doar in preajma altor oameni…

Am facut si cateva poze, nu se putea altfel.

Da, in poza de mai sus este un copil..!!! Infinit mai barbat decat multi dintre barbatii pe care-i cunosc eu, cu un curaj si o determinare rar intalnite ;). Nu a excelat in concurs, dar am admirat perseverenta lui.

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. byanca
    Mar 22, 2011 @ 00:26:53

    superb. si eu ador caii si de mica am fost in preajma lor. din pacate la noi nu gasesti locuri de genul asta unde sa mergi sa calaresti. inteleg de ce te simti asa in preajma lor ….si eu, desi sunt foarte rare momentele cand ajung pe la tara, simt nevoia sa vizitez niste rude care au cai si sa petrec macar un pic de timp in preajma lor.

    Reply

  2. byanca
    Mar 22, 2011 @ 23:30:24

    baia mare šŸ™‚

    Reply

  3. byanca
    Mar 23, 2011 @ 11:09:08

    in domeniul acesta nu . la bunici aveam unul foarte bland pe care il puteam calari insa s-au dus de mult acele vremuri….pe aici lumea deschide baruri, cluburi si restaurante, nu baze de echitatie :-). oricum chiar ma bucur de posturile tale din domneniu, m-au fascinat dintodeauna caii .

    Reply

Leave a Reply

