Te-am visat

Te-am visat intr-una din noptile trecute si te-am visat si in noaptea care tocmai a trecut. Distanta asta o sa ma faca in curand sa te visez si cu ochii deschisi. Nu sunt departe de a te vedea printre oameni ca pe o fantasma sau de a avea impresia ca ti-am auzit vocea. Poate ca, cine stie, fara sa inchid ochii am sa simt si cum zambetul tau imi saruta sufletul. Spun “fara sa inchid ochii” pentru ca inchidem ochii atunci cand ne rugam, cand plangem, cand sarutam si cand visam. De ce? Pentru ca in viata cele mai de pret amintiri sunt cele pe care le-am simtit, nu vazut… Cred ca, desi imi impun sa te uit si sa ma rup de tine, revii in visarea mea doar pentru a ma trage inapoi in lumea ta. Asa cum nu mi-ai dat drumul niciodata, asa cum de cate ori ai fost aici ai tinut sa ma ai langa tine, asa cum de atatea ori ti-ai permis luxul de a dormi si de a te trezi langa mine cand timpul a fost de partea noastra, de data aceasta nu imi dai pace nici macar in visare. Nu stiu daca inseamna ceva, nu stiu daca prevede ceva si nu stiu ce sa mai cred in privinta ta. Stiu ca de undeva de acolo, de peste mari si tari, curcubee si nori, imi bantui visele, imi tulburi somnul, imi faci inima sa bata mai tare cand inchid ochii, chiar daca nu esti prezent. Ce o sa fie? Cu ce o sa ne alegem? Cat o sa mai fie asa? Incertitudinea asta ma ucide, ma seaca, ma topeste, ma slabeste si ma tulbura. Te-as vrea numai pentru mine, dar simplul fapt ca “ai plecat pe front”, desi mi-ai promis ca nu ai sa o faci, ma innebuneste.

Stiu ca ti-am mai scris o data si ti-am spus ca te cred mort acolo, ca probabil te-au lasat in urma, asa mort si chiar asa poate fi. Dar in acelasi timp simt ca mai e putin si ai sa te intorci din acest razboi rece si dur care mi te-a rapit pentru atat timp…

Sper sa mai fiu eu inca aici… Pana atunci citeste mai jos ;)!!!


Ra

Leave a Reply

