stiriazi.ro

Sunt uimita sa vad cum cei de la stiriazi.ro imi preiau posturile de pe blog de ceva vreme.

Mi se pare fooooartteee tareee!!! Multam fain, nu credeam ca pot fi chiar atat de interesante!!! Asa ceva imi da o mare incredere in mine si un zambet tamp in coltul gurii. De fericire, desigur!!!

http://www.stiriazi.ro/ziare/articol/articol/i-siciliani-pasticceria-tipica/sumar-articol/8369951/

Acesta este doar un exemplu, iar saptamana aceasta mi-au preluat patru posturi, yuhuhu!!!

Nu, ca nu imi vine sa cred ca e adevarat!!!

Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Mar 17, 2011 @ 20:02:16

    foarte bine. asta inseamna ca ceea ce scrii conteaza. cat despre spitalul hociota eu am fost marti cu mama..a fost tratata foarte frumos de cele de la audiograma de la subsol dar si de doctorita georgescu. nu la fel a fost si la spitalul bagdasar unde e un haos total..am stat luni de la 7 dimineata pana la 16.30 ca sa isi faca o radiografie la coloana si un ct..doctorul ei a fost super de treaba, dar cele de la analize adevarate nesimtite. sistemul roman ce sa mai ..pupici..esti ok sper..

    Reply

    • Ra
      Mar 17, 2011 @ 20:10:29

      Poate ca am fost eu ghinonista… Insa ar fi foarte bine sa fie mereu tratati toti oamenii bine, fara exceptii. Nu azi suntem ok si maine mai vedem noi si tot asa. Stii, mama mea a fost operata la mana in Italia pentru ca si-a rupt cotul si a necesitat interventie de urgenta. Nu vrei sa stii cum sunt acolo spitalele si mama nu a fost intr-unul de lux, ci intr-unul de la periferia Romei, spitalul Aurelia sau ceva de gebul asta. Super au tratat-o, super au avut grija de ea. Pana cand a dat de o asistenta romanca, o dna (nu stiu dc merita sa-i spun asa macar) care nu s-a deranjat sa vb in romana cu mama, desi vazuse pe fisa ei ca e romanca. Si cand mama s-a dus in camera asistentelor sa ceara un calmant, abea atunci i-a spus in romana: “da’ ce draga, nu mai poti sa suporti?”… Asa ca sta in caracterul natiei noastre sa fim fuduli, rai, aroganti si sa nu ne facem treaba… O asistenta negresa i-a spus mamei atunci sa mearga in camera ei ca vine imediat cu un calmant. Si asa a facut… Ulterior a aflat de la colegele din salon ca toate se fereau de romanca, pe tura ei se rugau sa nu aiba nevoie pt ca o stiau ca e rea…

      Reply

  2. ioana
    Mar 17, 2011 @ 20:15:09

    deja nu mai am ce comenta..ne meritam soarta si meritam si ceea ce spun altii despre noi ca natie. problema e insa ca suntem toti catalogati asa din cauza unora care mai degraba trag chiulu, fura, jignesc sau sunt incompetenti..pup..

    Reply

  3. larisa
    Mar 17, 2011 @ 23:15:12

    Meriti Ralu!Felicitari! :D!te pup

    Reply

  4. cinenicinutegandesti
    Mar 18, 2011 @ 09:17:29

    Felicitari!

    Reply

Leave a Reply

