…si de la capat!!

Am avut numeroase tentative nereusite, sortite esecului inca de la inceput, de a face sport. Am incercat si cu sala si ii multumesc Ioanei Denes cu ocazia aceasta pentru rabdarea si bunavointa de care a dat dovada de cate ori mi s-a nazarit mie sa merg la ea la sala. Este vorba despre sala Bamboo Fitness.

Am inceput sa alerg in parcul IOR in septembrie anul trecut si chiar ma obisnuisem si ajunsesem sa alerg 5 km, pana ce m-am mutata si aici la capatul lumii unde stau acum, imi este imposibil sa merg in vreun parc sau in vreo zona apropiata doar ca sa alerg ;). Poate ca sunt si carcotasa si doar caut motive ca sa nu fac sport deloc pentru ca sincera sa fiu sunt genul de persoana sedentara inspre foarte sedentara :))))!!

Insa de azi am spus: “GATA!!”, fac o ultima incercare sa ma imprietenesc cu sportul. Din niste motive mari si intemeiate. Unul e ca la varsta mea (imbatranesc incetisor si se simte) corpul are nevoie de ceva miscare in mod organizat si alt motiv este ca as vrea, imi doresc cu disperare sa slabesc :). Deja imi aleg cu grija mancarea si mai am cateva alimente de eliminat, printre care mancarea din avion in mod haotic si la ore total aiurea. Daca reusesc sa reglez si treaba aceasta, deja am facut un mare pas inainte. Iar in privinta sportului, pentru ca despre el vorbeam, ultima mea tentativa este de a iesi sa alerg pe… pe… pe terasa penthouse-ului meu!!!! Am o terasa absolut imensa pe care deocamdata nu o folosesc in nici un fel si i-am gasit utilitatea. Am sa imbin utilul cu placutul si am sa fac sport in fiecare zi. Teoretic, ca practic ramane de vazut :))))!!!

L-am regasit pe my personal running trainer si de azi, oficial, fac o ultima incercare de a ma imprieteni cu activitatea fizica. sa speram ca imi si reuseste.

Ra

Leave a Reply

