Ziua buna se cunoaste de dimineata

Cand incepi ziua in mod placut, cu siguranta asa iti va merge pe toata durata ei. La fel a fost si pentru mine azi. Am inceput ziua cel putin placut, in drum spre Andreina. Apoi a continuat frumos cu baby Ava si Andreea, in vizita la… la… la caluti!!! Superb, absolut minunat.

Mi se pare fascinant si incredibil sa o vad pe baby Ava cum creste, cum invata lucruri noi, cum asociaza gesturi, cuvinte si momente si cum le raporteaza la persoane ei si a celor din jurul ei. Ma intreb neincetat, oare cum va fi copilul meu?!? Am stat in preajma atator copii mici de-a lungul timpului, pentru ca viata m-a inzestrat cu prietene care au deja mici omuleti in viata lor, dar nu am mai vazut un copil ca Ava. E pur si simplu magnifica. SI nu pentru ca este al Andreei spun asta, dar probabil ca e magnifica pentru ca este fetita ei ;). Imi inchipui doar ce simte o mama cand puiul ei se cuibareste la ea in brate, cand o striga sau cand rade. Eu sunt doar prietena Andreei, Ava este fina mea si cand ma striga “Ralu” mi se strange inima de drag, cand vrea la mine in brate sau cand ma ia de mana mi se inmoaie picioarele de emotie. Pot doar sa imi imaginez ca a avea un copil este sentimentul cel mai placut din lume. Si sa sper ca intr-o zi, un prichindel ma va striga si pe mine “mama”…

Dar hai sa revenim cu picioarele pe pamant si sa va spun ca ziua de azi a fost cea mai frumoasa zi de primavara si ca a fost, probabil cea mai stralucitoare, dupa o iarna care mi-a parut interminabila. La intoarcerea acasa, am ramas la Andreea sa mancam impreuna si soarele imi ardea fata, astfel incat as fi putut sa dorm la ea in bucatarie fara probleme, invelita cu razele soarelui care parca ma cauta.

Ohhh, primavara mea draga, sa nu mai pleci niciodata atat de departe!!!!

 

Ra

Leave a Reply

