Palma de Mallorca, Cathedral La Seu

Daca tot m-am trezit cu noaptea-n cap (ca sa fiu moarta de somn diseara) m-am gandit sa mai scriu ceva si pe blog. Andreina m-a certat aseara ca au crescut balarii pe blogul meu ;).

A v enit randul catedralei din Palma de Mallorca, La Seu pe numele ei. Construita pe locul unei vechi moschei mulsulmane incepand cu 1229, a fost terminata abea in 1601 si la restaurarea ei in 1901 a participat si Antonio Gaudi.

De o frumusete rar intalnita, de genul care iti taie respiratia in momentul in care intrii inauntru si timpul petrecut acolo il masori in bataile inimii. Aceasta este impresia pe care mi-a lasat-o Catedrala La Seu din Palma de Mallorca.

Cred ca pozele vor spune tot, fara a mai fi nevoie de cuvintele mele.

Mi-a atras atentia in mod deosebit Capella del Corpus Christi, sculptata de Jaume Blanquer.

Ceea ce ati vazut mai sus, este prezbiteriul si Capella della Trinitat. Partea centrala, care se afla in poza cu descrierea la numarul 5, este opera marelui Gaudi.

Deosebite sunt culorile proiectate de lumina prin vitraliile catedralei. Ceva de vis!

Ra

Leave a Reply

