Cadouri

Miercuri am primit cadouri. Nu a fost o ocazie anume pentru care le-am primit. Un cadou l-am primit de la cea mi buna si mai veche prietena a me – Raluca. Cu ea sunt prietena de cand am primele amintiri. De cand eram micuta de tot ;). A venit in vizita la mine si mi-a aduc cadou de casa noua cel mai frumos set de ceaiuri din lume.

Iar fratele meu mi-a facut cadou o pereche de cercei care se asorteaza perfect cu setul de ceai si in plus cred ca grabesc venirea primaverii purtandu-i!!!

Si uite asa am plutit eu de fericire printre fluturi…

Va multumesc dragilor!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Mar 12, 2011 @ 21:25:22

    casa noua? sa tre bucuri de ea si de cadourile primite

    Reply

    • Ra
      Mar 13, 2011 @ 05:04:19

      Nu mai e chiar noua pt ca stau din noiembrie in ea, dar prietena mea nu mai locuieste in Romania si abea acum a ajuns la mine in vizita! Ms pt urare oricum!

      Reply

Leave a Reply

