Palma de Mallorca

A fost prima mea vizita in Spania. Cu siguranta nu si ultima. Nu am avut nici o asteptare si nu mi-am imaginat in nici un fel aceasta tara. Surpriza a fost cu atat mai mare, pentru ca am gasit eleganta Italiei, miresmele mediteranei si un calm greu de descris in cuvinte… Partea haioasa e ca mi s-a parut ca am aterizat direct in mijlocul platourilor de filmare ale unei telenovele, din cauza limbii spaniole auzite la tot pasul. Si pentru ca am facut o multime de poze, ma simt datoare sa vi le arat si voua. In Palma de Mallorca am vizitat Palatul Regal La Almudaina, care este un palat fortareata si in acelasi timp vara este resedinta familiei regale spaniole. Inutil sa va spun ca m-a fascinat fiecare coltisor din acest palat. Mai bine va arat cateva poze.

In mod normal nu aveam voie sa fac poze in interiorul palatului, dar spre rusinea mea nu m-am putut abtine.

De pe terasa palatului, privelistea asupra Palmei, este una idilica.

Sau poate ca exagerez eu, dar ce n-as da sa vad asa ceva in fiecare zi de pe terasa penthouse-ului meu ;)!

Tot la Palatul Almudaina am stat cateva clipe nemiscata sa admir gratia, eleganta, frumusetea si farmecul unor lebede. Din ce in ce mai mult ma impresioneaza aceste pasari.

Sa revenim la palat, am pastrat pentru final poza camerei care mi-a placut cel mai mult. Biroul Regelui Spaniei. Un vis!

Cam atat sunt in stare sa va arat azi. Mai am putin  si adorm cu laptop-ul in brate… In urmatorul post va voi arata poze facute in Catedrala din Palma, La Seu. Cand am pasit inauntru am ramas muta de uimire in fata unui spectacol de lumini pe care nu am cum sa-l descriu in cuvinte. Mai am apoi, sa va arat poze din oras, facute in timpul plimbarii mele sub soarele spaniol care m-a insotit neconditionat in toate cele trei zile petrecute in Palma de Mallorca.

Pana atunci, va pup si va impartasesc faptul ca astept cu nerabdare urmatoarea mea vizita in Spania, pe care sper sa o fac la Barcelona de ziua mea in aprilie.

Ra

 

Leave a Reply

