Primavara incepe cu…

ninsoare, in ultimii ani!!! Poate ca intr-adevar ingerii inca isi scutura aripile si deasupra noastra cad bucati din ei…

Astazi este 1 martie si nu este deloc o zi fericita pentru mine. In ultimul timp oameni dragi mie au pierdut oameni dragi lor. Si asta ma doare. Nu stiu si nu pot sa caut cuvinte prin care sa imi exprim tristetea, regretul si durerea in fata neputintei de a ajuta in vreun fel…

Nici macar nu ma mai intreb “de ce”, pentru ca am inteles acum mult timp ca viata e nedreapta. Cu cei care nu mai sunt si cu cei care raman. In aceeasi masura cu cei care asista acestor pierderi fara a putea face nimic. Nici macar sa se mai intrebe “de ce”…

Primavara se lasa asteptata. Eu mi-o doresc nu numai pentru mine, ci si pentru cei dragi mie. Imi doresc ca soarele bland al primaverii sa ne incalzesca noua sufletele si sa ne lumineze zambetul.

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. ab
    Mar 02, 2011 @ 00:14:13

    Life does not give the one who praises for justice, justice. It gives him the opportunity to be fair.

    Reply

  2. a
    Mar 03, 2011 @ 10:07:47

    Reply

Leave a Reply

