Finally

In sfarsit another sweet escape… Printre miile (ce vorbesc eu, miliardele poate) de probleme pe care le am, una mai mare decat alta, printre pasii pe care ii numar in continuare (mi-e frica sa nu pierd numarul pasilor facuti fara el) si printre tristetea de a lua o decizie pe cat de grea, pe atat de urata – maine ma asteapta o raza de soare, o bucatica de mare, ceva aer sarat, zgomotul valurilor spargandu-se la mal, aripi de pescarusi, albastrul cerului unindu-se cu albastrul mediteranei si infinit de multa bucurie…!!!

Am sa “lipsesc” de pe blog cateva zile. Nu iau laptop-ul cu mine deoarece vreau sa ma deconectez putin si sa petrec ceva timp si cu mine insami, departe de internet si de tot ceea ce m-ar putea ancora in realitate!!!

Dar promit sa revin cu poze multe si (sper) frumoase de la Palma de Mallorca!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Fulguletz
    Feb 24, 2011 @ 12:29:57

    Sa ai un drum bun, sa te reculegi si mai ales sa te distrezi šŸ˜‰

    Reply

    • Ra
      Feb 26, 2011 @ 01:03:41

      Am avut un drum bun, desi mi-as fi dorit sa nu fi incurcat biletul si sa nu merg singura de la madrid la palma… Insa aici am dat de un soare arzator si de o insula absolut fermecatoare, de oameni relaxati si mancare buna, de culori, arome, peisaje, monumente… Superba Palma!!

      Reply

Leave a Reply

