Io mi fermo qui

Ma opresc aici, in albastrul ochilor tai. Ma opresc aici. Aici unde traiesti tu. Ma opresc aici, in albastrul ochilor tai…

“As fi putut sa”… – nu am sa reusesc niciodata sa deslusesc intelesul acestei afirmatii… Pentru ca nu stiu ce as fi putut sa fac si mai ales daca as fi putut sa fac ceva… Pentru ca in orice moment al vietii noastre sunt lucruri care ar fi putut sa se intample, dar niciodata nu s-au intamplat… Sunt clipe magice care trec neobservate si clipe cand pe neasteptate destinul muta centrul Universului nostru… Nu mai e nimic de facut apoi… Nimic de reparat si nici timpul nu poate fi dat inapoi…

Nu mai am nici un vis in buzunar, sunt ca un nomad care se plimba aiurea de la o zi la alta si ramane intr-un loc pana cand se plictiseste si decide sa mearga mai departe pentru a descoperi alte frumuseti, alte locuri… Vise in buzunar nu mai am…

Am gresit de atatea ori incat stiu deja ca voi gresi si in privinta ta… Dar inca o greseala in plus cu ce imi schimba viata?

Amore fai presto, io non resisto, se tu non arrivi io non esisto… ;)!

Ra

 

4 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Feb 18, 2011 @ 18:19:25

    Bine incheiat, cu versul din L”appuntamento 🙂 Superba melodie!!!

    Reply

    • Ra
      Feb 18, 2011 @ 18:24:54

      Impresionant. Ce ma bucur ca ai recunoscut melodia… Stii ca Ornella Vanoni este una dintre preferatele mele? Si melodia l’appuntamento, la un moment dat a fost singura care mi-a alinat sufletul ratacind dupa o iubire pierduta…

      Reply

  2. Corinas
    Feb 19, 2011 @ 19:19:08

    O stiu, cum sa nu, de ani de zile, cand nu era deloc populara in Romania. Am auzit-o prima oara cand am vazut unul dintre filmele din seria Ocean’s…Cel cu Catherine Zeta-Jones. Era coloana sonora si de atunci e in playlist-ul meu 🙂

    Reply

Leave a Reply

