San Remo

Cred ca una dintre cele mai mari tristeti ale mele din ultimul timp si totodata neimpliniri este ca anul acesta voi rata festivalul de la San Remo…

In primul rand nu am televizor acasa si in al doi-lea rand Rai 1 nu prea se mai vede in orasul nostru minunat, drept pentru care nu gasesc pe nimeni care sa ma poata primi in vizita sa urmaresc in tihna cel mai frumos festival de muzica. Nu radeti, pentru mine chiar e important, nu imi amintesc sa fi pierdut vreo editie de cand eram copil si cele mai frumoase amintiri legate se festival le am cand revad cu ochii sufletului serile petrecute in fata televizorului cu Pompea, urmarind cantaretii, comentand rochiile prezentatoarelor si sustinand pe cineva care ne placea.

Anul acesta am sa stau sa sufar toata saptamana aceasta in care se desfasoara festivalul si am sa imi rod unghiile de ciuda…

Me very very sad!!!

Ra

Leave a Reply

