Bernie

Pentru ca pana si prietenii mei ma mai intreaba cum ma inteleg cu cainele, m-au intrebat si cititorii, tin sa va spun ca Bernie e bine, dar nu e la mine. Eu am explicat atunci ca am vrut doar sa fac o fapta buna si sa o ajut pe Alina gazduindu-l pe catel pana cand aveam sa-i gasim un stapan care sa-l iubeasca si ingrijeasca asa cum merita.

Recunosc ca nu sunt facuta sa convietuiesc cu un caine, nu in apartament. Cu siguranta la curte, daca as avea o gradina, as lua un pui vara ca sa poata dormi numai afara, nicidecum in casa vreodata cat e mic. Cainele asta era un izvor nesecat de pipi, la un moment dat am crezut ca are vezica sparta. I-am insirat pampersi speciali pe jos, prin toata casa, poate-poate va face pe ei. Caca a mai nimerit, dar pipi numai pe langa, incat l-am banuit ca o face si intentionat. O singura data a facut pipi unde trebuia si cand m-am dus bucuroasa inspre el sa-l mangai, ce credeti? A facut iar pipi de bucurie! De data asta langa pampers… :).

Clar, nu am rezistat pana la capat, imi pare rau, dar la un momet dat imi venea sa-l jupoi de viu!!

Era frumos, jucaus si  cuminte pentru ca nu mi-a stricat nimic prin casa si era foarte afectuos. Daca nu facea pipi ar fi putut fi cainele ideal. Mi-ar fi placut sa-l tin eu, cred ca se va face mare si frumos. Am incercat sa o rog pe bunica mea sa-l tina, dar cum am povestit la momentul respectiv, m-am lovit de un refuz categoric si chiar mi-a inchis telefonul cand a vazut ca insist.

Asa ca Bernie pana la urma a petrecut cateva zile si la Alina si apoi a ajuns la parintii unei fete pe care eu am gasit-o pe net ca fiind doritoare de un asemenea caine.

Intre timp am tinut legatura cu fata care l-a luat si azi am primit un mail de la ea cu poze chiar!!!

Multumesc Madalina!!!

So, meet Bernie!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. alex
    Feb 17, 2011 @ 11:19:25

    bernie e un chipeş. eu am 3 rottweiler-i: bella, max şi pluto, şi o căteluşă ciobănesc caucazian, tasha (în poză are 4 luni) http://j.mp/e1D3k2

    max şi pluto sunt fraţi, îi ţin legaţi cât nu sunt prezent pentru că, deşi nu i-am învăţat să fie răi, sunt totuşi foarte periculoşi pentru străini. de altfel au câteva hectare pentru joacă şi alergat. bella şi tasha sunt cele mai cuminţi 😀

    Reply

    • Ra
      Feb 17, 2011 @ 14:17:25

      Wow, superbi si cainii tai. daca as sta la curte si mie mi-ar placea sa am macar unul. Cred ca as alege un caine lup ;). Sa iti traiasca si sa te bucuri de ei! Esti un norocos!

      Reply

Leave a Reply

