Hmmm…

In mod paradoxal mi-ai spus atunci, in acel aeroport, in mijlocul atator oameni care treceau pe langa noi, in timp ce imi stergeai lacrimile si ma imbratisai, ca nu pleci pe front. Ma tot intrebai de ce plang atat, imi repetai sa ma opresc pentru ca nu pleci pe front, pentru ca te vei intoarce si pentru ca vei fi mereu ‘acolo” pentru mine…

Si stii ce cred in schimb? Ca ai murit pe front. Ca te-au si ingropat pe vreo colina si te-au lasat in urma sa te racesti incet.

Si stii ce sper? Ca ai ajuns in Iad deja…

Sa te ia dracu’!!!!!!!!

Ra


4 Comments (+add yours?)

  1. Fulguletz
    Feb 14, 2011 @ 15:22:28

    Uff… cine te-a suparat atat de tare? 😦

    Reply

  2. byanca
    Feb 14, 2011 @ 19:25:21

    De aceea am plecat pe front, pentru că ştiam că altminteri, dacă nu mor acolo, va fi mult mai grav, voi afla într-o zi, că, pentru tine, am murit de mult…mircea eliade

    Reply

    • Ra
      Feb 14, 2011 @ 23:04:18

      Sa-ti spun ca mi-au dat lacrimile cititnd comentariul tau? Numai ca Mircea Eliade nu stie ca “el” nu ar fi murit niciodata pt mine, nu era nevoie sa plece pe front si sa moara acolo…

      Reply

Leave a Reply

