I Siciliani Pasticceria Tipica

Scriu acest post dupa ce am mancat un arancino al ragu, absolut delicios si cu gandul la ceea ce va urma: cativa baba care sa imi delecteze simturile si sa imi aline dorul de Napoli, plus bonus un cannolo siciliano care sa imi indulceasca ziua sau chiar toata saptamana!!!

Daca va intrebati ce este acest arancino, va arat imediat poze.

Arancini al ragu este un fel de mancare tipic sicilian. Se prepara din orez si este umplut cu sos ragu si mozzarella. Nu pot sa descriu in cuvinte cum se imbina de placut aromele si ce gust are. Trebuie sa aveti incredere si sa gustati unul.

Aseara am mai mancat unul, dar diferit. Mi-am bucurat papilele gustative cu un arancino cu mozzarella si sos beschamel (alla beschamella, no?). E tot pe baza de orez, dar difera umplutura. Nu ma puneti sa aleg pentru ca nu stiu care e mai bun. Poate daca as manca cate o tona din fiecare as putea sa ma hotarasc care imi place mai mult ;).

Unde gasiti asemenea  delicii? In piata Floreasca, vis-a-vis de piata Floreasca mai exact la parterul unui centru comercial (sediu birouri).

Frumusetea acestei descoperiri pe care am facut-o ieri nu consta insa in acesti deliciosi arancini siciliani, ci in minunatul si iubitul meu BABA!!!! Baba este un dulce (o prajitura adica) napoletan. In opinia mea este cel mai reprezentativ fel de mancare pentru napoletani. Si asta deoarece aduna in el aromele sudului. E dulce, parfumat, insiropat… Si daca cineva vine sa imi spuna ca seamana cu savarina noastra, sunt capabila sa fac razboi, pentru ca NU, Baba-ul nu are nimic din gustul savarinei. Poate doar consistenta aluatului, dar restul este un dezmat al aromelor, toate adunate in baba-ul meu drag!!! La Napoli este si o vorba, cand vrei sa faci un complimet cuiva ii spui ca este dulce ca un baba!


Ce mai gasiti la patiseria I Siciliani? Gasiti Cannolo Siciliano, Cassata Siciliana, pizzette, croissante gustoase pentru micul dejun, tot felul de torturi si de prajituri, care-mai-de-care-mai-delicioase si mai aratoase.

Intr-un cuvant va recomand cu incredere abolut orice produs facut de ei. V-am spus ca toate produsele sunt facute in laboratorul lor propriu? Da, adica e ca si cum bucataria Siciliana si cea Napoletana vin direct la tine acasa!!!

Incercati numai un singur produs si cu siguranta veti deveni dependenti si clienti fideli. Pe mine una, m-au castigat de la prima degustare!!!!

Sa aveti o zi dulce si insorita!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Mihaela
    Feb 10, 2011 @ 14:23:35

    Deja nu mai e o zi insorita pentru mine, dupa ce vad aceste poze mi s-a dus tot cheful, acum ma gandesc doar la bunatatile astea….Mare greseala ca am intrat acum pe blog la ora pranzului :))

    Reply

Leave a Reply

