Dragostea sau banii?

Draga mea Corina a scris un post care mi-a ridicat alte semne de intrebare azi, in afara de cele pe care mi le-a ridicat linistea… ;).

Cititi aici si veti vedea despre ceea ce vorbesc. Interesante sunt comentariile, mai ales cel care spune: “Daca nu m-as cupla cu un milionar de 70 de ani si as alege un student pe care il iubesc se pune ca aleg dragostea, dar daca nu aleg un maturator de care m-as putea indragosti si as prefera un inginer care imi poate cumpara macar un suc, se pune ca aleg banii!
Nu stiu…in principiu sunt pentru dragoste, dar cum ea trece prin stomac…. (…) motivul pentru care nu as alege un sarac ar fi mentalitatea aia de sarac despre care am vorbit noi… Nu faptul ca nu-si permite sa-mi ia pantofi ma deranjeaza -pentru ca pe aia mi-i iau cu mare placere singura-, ci cu mentalitatea de om sarac nu ma impac, gandirea unui om care nu se simte demn sa manance intr-un restaurant alaturi de oameni la costum ma epuizeaza si nu pot face fata unui asemenea comportament. Nu-mi pasa de masina individului, poate foarte usor sa circule cu 41 dar sa composteze biletul cu acelasi tupeu si curaj cu care ar conduce un seria 7 ! De un om ca ala ma pot indragosti cu siguranta, de un barbat care ma duce la Costinesti si, chiar daca mancam senvisuri facute de acasa, sa ma faca sa ma simt ca in Maldive. Sa pasesc alaturi de el pe strada si sa ma simt bogata, chiar daca am 3 lei in portofel!
Nu pot avea langa mine oameni care merg cu capul in jos, oameni pentru care trebuie sa-mi epuizez toata energia incercand sa le insuflu un pic de curaj!”

Jos palaria in fata acestui cometariu!

Ra

 

22 Comments (+add yours?)

  1. alex
    Feb 04, 2011 @ 20:23:30

    “Există trei meserii de bază pe lumea asta: bogăţia, sărăcia şi sexul. Din oricare câştigi o pâine; dar din dragoste şi din scris mori de foame, măi idiotule. Mori pe gratis!” Gheorghe Dinică în Filantropica
    acum 2 ore · · Îmi place · Comentează

    Reply

  2. alex
    Feb 04, 2011 @ 20:53:51

    la bază toţi ne dorim bani, diferă doar felul cum îi dorim, cum dorim să îi obţinem (da, diferit de felul cum îi dorim), şi nu în ultimul rând, de ce îi dorim. de aici încolo încep particularităţile. una din ele este faptul că în percepţia colectivă femeia este predominant pe interes, lucru total fals, pentru că toţi suntem la un anumit moment, cu sau fără voia noastră, pe interes. apoi, nu este în sarcina nimănui să aleagă pe cineva cu alte principii, chiar şi cu săgeata lui cupidon adânc în tine. deşi opusurile se atrag, şi dragostea poate fi oarbă, raţiunea va prima oricum, în ultimă instanţă, după ce suferi mult sau extrem de mult.

    o altă concepţie proastă,falsă,fără temei de orice natură e cea potrivit căreia vezi un om cu bani că face cumpărături de 5 mii de euro, şi îl apostrofezi că “alţii mor de foame” sau altă situaţie: un român din Botoşani (Nelu Bălan) are un restaurant celebru în New York, Nello’s, unde au servit masa Abramovich, Beyonce şi soţul său Jay-Z etc. Abramovich a plătit aprox. 20 mii dolari din care 10 mii erau pentru câteva sticle de vin din nu ştiu ce an, şi restul mai multe feluri de mâncare, desert etc. şi vin proştii grămadă şi comentează: că alţii nu au unde dormi, că ei înşişi nu au de lucru. e ca şi cum eu dacă muncesc cinstit şi îmi permit unele lucruri, să nu o fac pentru că nişte maimuţe nu ştiu să îşi găsească un loc de muncă.

    and yes, i am calm

    Reply

    • Ra
      Feb 04, 2011 @ 21:22:47

      And yes, you are calm? 🙂
      Iti dau dreptate, in cazul meu ratiunea a preluat de mult timp comanda ;). Si tare mi-as dori uneori s aimi mai pot pierde capul asa cum o faceam odata…

      Reply

  3. alex
    Feb 04, 2011 @ 22:03:07

    yes miss R

    bombay dub orchestraaaaaa,

    look http://youtu.be/ykUU61ZOXwQ

    da vrei să îţi zic un secret ?

    Reply

  4. alex
    Feb 04, 2011 @ 22:23:29

    la început, asociam câte o melodie cu un moment important din viaţa mea, ca să îmi aduc aminte, apoi am început să asociez melodii cu cât mai multe momente din viaţa mea, importante sau nu, ocazionale sau nu.. acum am zeci de GB de muzică doar din cauza asta. ştiu aproape orice sunet din melodii, când îi vine rândul, şi desigur de ce anume îmi aduce aminte, lucru sau persoane..

    Reply

    • Ra
      Feb 04, 2011 @ 22:26:44

      Interesant si frumos in acelasi timp ;). Eu as fi in stare sa fac cate o poza pentru fiecare amintire in parte, pe care sa o asociez cu emotii, momente, persoane, trairi, intamplari…

      Reply

  5. alex
    Feb 04, 2011 @ 22:29:08

    păi şi de când o să fii în stare ?

    Reply

    • Ra
      Feb 04, 2011 @ 22:31:23

      Pai cred ca din momentul in care imi voi permite aparatul de fotografiat pe care il visez atat de mult si mi-l doresc nespus :)! Cand il voi avea, nu ma voi desparti de el nici o clipa!!

      Reply

  6. alex
    Feb 04, 2011 @ 22:35:22

    now you’re acting silly. păi momentele o să se abţină de la cursul lor firesc până îţi iei tu aparat ?

    Reply

  7. alex
    Feb 04, 2011 @ 22:39:00

    stop winking. nu ai cum să faci aia decât după ce deja ai încercat să faci de câte ori ai vrut şi nu ai reuşit, nu înainte, nu prin prezumţie, no no no.

    Reply

    • Ra
      Feb 04, 2011 @ 22:43:23

      Stai putin, am spus ca nu fac atat de des pe cat as vrea, dar fac destul de multe fotografii… La un moment dat am sa fac si mai multe, sunt sigura!

      Reply

  8. alex
    Feb 04, 2011 @ 23:18:38

    aşa cum a început, aşa o să se termine, cu o întrebare:

    ce e mai trist: că o fată frumoasă nu poate ţine un băiat lângă ea, sau că o fată urâtă nu poate fi cu un băiat?

    ai grijă de tine, însănătoşire grabnică şi îţi doresc o seară liniştită aşa cum îşi doresc copiii să mănânce dulce..

    @larisa : nu am uitat de tine, m-am ţinut şi mă ţin în continuare de promisiunea făcută

    Reply

    • Ra
      Feb 05, 2011 @ 06:29:33

      Iti raspund cand ma intorc de la cursa! Zi frumoasa si senina!

      Reply

    • Ra
      Feb 05, 2011 @ 22:33:20

      Cred cu tarie ca orice fata, indiferent cat de urata e – va putea gasi si chiar tine un barbat langa ea. La fel cum cred ca nu trebuie neaparat sa ai in dotare o frumusete rapitoare ca sa vina, automat, la pachet cu un barbat… Sunt cazuri si cazuri. Am vazut femei urate cu barbati frumosi, am vazut femei frumoase cu barbati urati. Am vazut femei rele cu barbati buni, femei tiran cu barbatii lor si femei batute de barbatii lor… Trist este sa nu stii ce vrei, sa lasi sa treaca pe langa tine orice barbat care te doreste in timp ce inima iti este la zeci de km distanta, langa o alta inima care la randul ei are o inima aproape… Trist este sa te crezi urata si sa crezi ca acesta este motivul pt care nu sta un barbat cu tine, mai trist este sa te crezi frumoasa si sa ai impresia ca ar trebui sa iti fie toti la picioare… Dar, desi nu m-ai intrebat, cred ca cel mai trist este sa fii proasta de-a binelea si sa nu stea nimeni cu tine din motivul acesta. Insa, cred ca fiecare sac isi are peticul lui, asa ca pana la urm toti avem o jumatate si nimeni nu e trist in final… Decat daca isi doreste asta!

      Reply

    • Ra
      Feb 06, 2011 @ 02:34:35

      Nu ai inteles tu!! Nu am spus nicaieri ca esti tu mai trist! Am spus ca mai trist este… Si ma refeream la inima mea!! Imi pare rau dc ai inteles altceva ;)! Si scuze pt “fidel”, eu dc ma “abonez” la postarile unui blog, consider ca din mom ce citesc constant, sunt fidela. Am sa modific, sorry. Dc vrei un raspuns concret, mi se pare trist rau si oribil sa fii urata si sa nu te vrea nimeni, dar am vzt si atatea femei urate cu barbati langa ele, incat nu poate fi o regula! Iar cand esti frumoasa si totusi nu poti tine pe nimeni langa tine inseamna ca ai o buba, dar nu e la fel de trist pt ca fiecare isi merita soarta! Nici pt mine nu sunt atat de trista pt ca tot ce mi se intampla e din voia si cu voia mea si mi-o merit cu varf si indesat!!! Altfel… Sper sa mai revii, imi pun mintea in miscare conversatiile cu tine ;)!

      Reply

      • alex
        Feb 08, 2011 @ 22:39:31

        da, ai dreptate. îmi cer scuze pentru confuzie, eram împărţit în timpul ăla, şi nu doar aici am greşit, am greşit şi într-un document, am dat şi apă pe telefon, dar eram de un calm enervant chiar, specific mie.

        în al doilea rând, pentru că nu mă consider eu un cititor fidel nu îţi incumbă ţie vreo obligaţie să îţi ceri scuze,silly. o abonare nu face pe cineva să fie fidel 😀

        într-adevăr, e foarte important să delimităm situaţiile care au cauză deciziile noastre, şi cele care au cauză alte împrejurări peste voinţa noastră. dacă nu reuşim acest lucru, ne minţim singuri, ne inducem o lene şi o ipocrizie că nu suntem noi de vină, ci mama, tata, timpul, şeful, încălzirea globală, chimicalele, vecina.

        oricum ar fi, trebuie să ţii minte mereu, dar mereu, că adevărul e de neoprit.astfel, de pildă, au pus pământ, pietre, pază şi puteau turna beton şi cu cifaroamele, Iisus tot ar fi Înviat 🙂

        însănătoşire grabnică

      • Ra
        Feb 08, 2011 @ 22:54:13

        Sunt mai bine acum, multumesc!!! Seara faina!

  9. Corinas
    Feb 06, 2011 @ 14:34:39

    Te pup, Ra si sper ca te-ai facut bine dupa otita! 🙂

    Reply

    • Ra
      Feb 06, 2011 @ 17:12:16

      Inca nu m-am refacut total, dar sunt pe drumul cel bun, draga mea! Thx! Pups! Ai vzt ce duminica frumoasa?

      Reply

Leave a Reply

