Otita si aventuri la Spitalul ORL Panduri

Specific inca de la inceput ca spitalul Panduri, despre care vorbesc in acest post este SPITALUL DE FONO-AUDIOLOGIE DR HOCIOTA, cunoscut si ca spitalul Panduri ORL.

NU am mai facut fata durerilor si senzatiei pe care o simt in urechi, asa ca inevitabil a trebuit sa merg sa ma vada un medic si numai eu stiu cat urasc treaba asta cu mersul la doctor, statul prin spitale si in general sistemul sanitar din tara mea draga (NOOOOT)!

Am ales spitalul Panduri, mi-a fost recomandat ca fiind spital ORL si iata-ma la camera de garda in jurul orei 16. Sa zic maxim 6 persoane in fata mea. Ma asez pe o bancuta si incep sa astept insotita fiind de fratele meu care m-a averizat ca el nu sta mai mult de o jumatate de ora acolo, cu mine. Saracutul a fost nevoit sa stea aproape 4 ore ;). Thx, dear! De garda patru (4) medici: Dr. Ionita, dr. Georgescu, dr. Stoica si dr. Apostol. Ma gandesc dupa un calcul simplu ca pentru 6 pacienti (7 cu tot cu mine), patru medici sunt indeajuns ca sa nu stau foarte mult sa astept. Intre timp mi-am gasit de lucru, multumita internetului, am raspuns la cateva mesaje, am mai vorbit cu fratele meu… Timpul trecea, oamenii cu probleme tot apareau si coada se marise, dar cei care asteptau nu pareau sa intre la consultatie in camera de garda. Nu are rost sa va descriu atmosfera, in mare parte de tiganie tipic romaneasca. O femeie cu cate un inel de aur pe fiecare deget in parte, cu o bratara de perle de cinci (5) siraguri la o mana si multe alte bratari de aur la cealalta mana si la gat cateva lanturi cu cruciulitele de rigoare atarnate. Era venita cu baiatul (un bartai golanasul de cartier) care avea o infectie la masea si i se umflase obrazul cat o nuca. La care se adaugau si celalalt baiat (fratele bolnavului) cu sotia sau iubita. O alta familie: fiul si tatal o insoteau pe mama care din cauza neintelegerilor cu o sinuzita avea mari dureri. Inutil sa va spun ca astia se si cunoasteau intre ei si desi stateau in capete diferite ale camerei, vorbeau astfel incat auzeam cu totii dialogurile lor. Am aflat astfel ce avea fiecare, ce le mai faceau rudele, prietenii si pe la ce spitale au mai fost inainte sa ajunga la Panduri si multe alte picanterii din vietile lor. Eu in tot acest timp am stat linistita cu fratele meu, aproape ca nici nu am vorbit din cauza durerilor pe care le aveam. Doamna cu mult-aur-la-purtator ma intreaba la un moment dat: “dvs asteptati pe cineva? Sau vreti sa intrati la consultatie? Ca nu pareti bolnavi…”. Sincer, i-am spus ca eu nu am ce sa fac duminica si mai vin si stau acolo la camera de garda la Panduri, ca sa ma distrez uitandu-ma la oamenii bolnavi. Si ca nu, nu intru la consultatie… Doooooh, clar ca aveam o problema, doar nu eram nebuna sa astept deja de doua ore asa, just for fun!!! Atmosfera nu ar fi fost completa daca din cand in cand doctora sau o domnisoara fara halat pe ea, nu mai scoteau capul pe usa, isi dadeau ochii peste cap ca la teatrul cel mai dramatic si nu exclamau: “moooaa maaaa, ooohhh, vvaaiiii”, dupa care intrau inapoi in camera de garda… Da, dragutelor, ce sa credeti? Sunt din ce in ce mai multi oameni aici pentru ca voi nu va miscati deloc intr-un ritm civilizat, asa cum meritam NOI cei care platim asigurari de sanatate, tocmai pentru a primi macar o consultatie in regim de URGENTA!!!!! Si ca sa ma distrez pana la capat, atunci cand se adunasera vreo trei (3) ceasuri de cand steptam pe bancuta, apare femeia de serviciu cu o galeata plina de apa infect de murdara, sau doar neagra si incepe sa dea cu mopul, bineinteles tipand la oameni sa stea jos si sa nu se mai miste ca ea trebuie sa spele ca acum vine schimbul si spune ca ea nu a afacut nimic. Pai, serios, cucoana, ce ai facut in cele 3 ore de cand astept eu aici? Cam nimic, iti spun eu si o confirm si celor care te schimba acum in tura…. Pfff… Romania noastra draga si ai ei locuitori!!! Nu, nu am terminat si nici nu am ajuns la punctul culminant!!! Termina de spalat pe jos, desi eu prefer sa spun ca doar a intins apa aia murdara deja pe tot holul si tacticos, in pasi de primadona se duce si deschide toate usile ca sa se faca curent si sa i se usuce ei podeaua… Luati-o p’asta daca va asteptati ca intr-un spital ORL, la o camera de garda unde vin oameni cu ce probleme? Cap, gat, nas, urechi, sinus, otita, puroi, infectii, raceli, etc… femeia de servicu sa spele pe jos si sa deschida toate usile ca sa se faca curent… Nu, ca aici nu am mai rezistat si m-am pus pe inchisul usilor. Ce sa credeti? Femeia nervoasa mi-a spus sa le las ca sa se usuce mai repede. “Femeie, esti nebuna, vrei sa ma omori de tot aici, acum?”. Ce raspuns credeti ca am primit? “da’ ce ati racit acum, aici?” “Nu, tampito, am venit racita special ca sa ma omori tu aici, sa imi dai decisiva!!!!”

Da, cam asta este nivelul, cam asta este educatia, grija, respectul, intelegerea si in general atitudinea personalului spitalelor din Romania…

Intr-un sfarsit, dupa 3 ore si jumatate de asteptare deloc grele, ba chiar distractive avand in vedere aventurile cu perosnalul, imi vine randul sa intru la consultatie. In cabinet era doar o doctora. Doamna doctor Apostol. Restul? Uhhuuu??!! Alti doctori? Nimic. Niciunul. Bineinteles ca nu mai aveam nici rabdare si nici putere sa am un ton calm si dragut si dr m-a intrebat de ce sunt nervoasa. Pai pentru ca la urgenta am asteptat aproape 4 ore si pentru ca femeia de serviciu a incercat sa imi dea decisiva mai devreme… E putin? Cam d’asta am nervi, daca vi se pare putin, imi cer scuze, dar eu nu mai aud, ma dor urechile de mor, nu reusesc sa respir normal si nu am chef sa sar sa va pup de fericire. Doctora imi spuna ca nu e vina ei ca am asteptat atat, ca ea consulta de la 8 dimineata fara oprire. Da? Si unde sunt colegii dumneavoastra? Sunt patru nume afisate ca ar face de garda. unde? Nici ea nu stia. Si erau doat trei medici, unul era anestezist… Aceasta a fost singura explicatie pe care am primit-o… Bun, unde erau? Ca am vazut unul, pe al carui ecuson scria dr Ionita, care s-a plimbat de cateva ori pe acolo cu un laptop in brate. Cred ca el era delegat sa distreze pacientii si mai venea sa ia cate un dvd din cabinet si mergea sus sa-l puna bolnavilor prin saloane. Iar ceilalti doi (anestezistul si dr pe care nu i-am identificat) probabil aveau treburi mai importante decat sa faca de garda. Ca noi, astia care platim asigurari de sanatate, putem astepta ca prostii si ei se pot pisa pe noi, atat timp cat sistemul le-o permite!!!

Sa traiasca Romania si locuitorii ei!!!!

P.S. Am otita medie acuta seroasa bilaterala si rinita alergica acuta, am primit o reteta care cuprinde sapte (7) medicamente pe care trebuie sa le combin timp de o saptamana cand ma voi duce la dna dr Apostol la control sa vedem in ce stare sunt. Daca nu se amelioreza pe calea aceasta, va trebui sa imi intepe timpanul ca sa ajutam la eliberarea unor chestii p’acolo, la care nu vreau sa ma gandesc inca….

Ra

42 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Jan 31, 2011 @ 01:31:26

    iti recomand un spital bun..institutul de fono-audiologie dr hociota..e super bun iar personalul e competent si dragut.uite linkul lor http://ifacforl.ro/index.php/pagini/22/Home

    sunt cei mai buni in probleme de genul problemei tale..daca vrei merg cu tine

    Reply

    • Ra
      Jan 31, 2011 @ 01:34:57

      Eu cred ca la acest spital am fost azi, este spitalul panduri. Iar dna Apostol a fost atat de draguta cat i-au permis multele ore de garda. Singura!!!!!

      Reply

    • Ra
      Jan 31, 2011 @ 01:35:50

      Nu stiu de unde sunt pozele de pe link, spitalul arata odios, exact ca un spital tipic romanesc, no comment!!!!

      Reply

  2. ioana
    Jan 31, 2011 @ 01:37:42

    spitalul panduri este specializat pe urologie..institutul de care ti-am spus eu e pe langa palatul parlamenturi, deci nu e ala..:D

    Reply

    • Ra
      Jan 31, 2011 @ 01:47:38

      Palatul Parlamentului este acelasi cu Casa Poporului?

      Reply

    • Ra
      Jan 31, 2011 @ 01:50:57

      Spitalul ORL la care am fost se cheama spitalul de fono audiologie dr Hociota. Este f aproape de spitalul de urologie care are alta denumire. Ambele sunt cunoscute oamenilor drept Spitalul panduri, unul de urologie, unul de orl…

      Reply

  3. Marcel Narita
    Jan 31, 2011 @ 09:41:53

    Vezi ca au urgente si la spitalul Coltea … se misca mult mai repede si e refacut recent … daca mai ai de ajuns pe la ORL ti-i recomand.

    Reply

  4. larisa
    Jan 31, 2011 @ 14:41:57

    Ralu nu ai incercat la centru medical unirea au medici foarte buni? nu e exagerat de scumpa consultatia si esti tratata ca un om nu ca si un caine. aceleasi probleme le avem si noi la Cluj ti-e groaza sa mergi la consultatie la clinica stai cu orele iti arunca un tratament si gata au rezolvat

    Reply

    • Ra
      Jan 31, 2011 @ 20:14:09

      Am fost azi si o radiografie m-a costat “doar” 75 ron… Consultatia este cca 100 de ron si chiar nu ma dau banii afara din casa. In plus, asigurarile acelea medicale de ce mi le opresc din salariu? ca sa platesc la privat sa ma trateze ca pe un om?

      Reply

  5. larisa
    Jan 31, 2011 @ 22:10:03

    eu am fost la centrul mdical unirea dar casa de asigurari mi-a decontat din analize eu am ajuns la ei pentru ca nu am gasit un medic neurolog in tot Clujul cu radiografie am mers la o clinica de radiologie din cluj si tot asa mi-a fost decontat de casa de asigurari totul depinde de bunavointa medicului de familie si a altor medici
    sunt de acord cu tine este foarte costisitor nici eu nu sunt miliardara dar sanatatea e pe primul loc
    asta e romania si nu o putem schimba

    Reply

    • Ra
      Jan 31, 2011 @ 22:18:29

      Din pacate uiti inca un lucru elementar. Diferenta dintre Cluj si Bucuresti si Doamne sa nu-mi fie cu suparare, dar nu se compara. In Cluj inca sunt oameni, in Bucuresti am devenit fiare…

      Reply

  6. Corinas
    Feb 01, 2011 @ 16:27:04

    Ra, imi pare rau ca esti bolnava!!! Iti doresc sanatate mult, tin pumnii!! :-)

    Reply

  7. blogarealadinphillyAlfie
    Sep 22, 2011 @ 19:33:43

    Vai, sunt îngrozit. Mâine trebuie să ajung la orl la Panduri și deja îmi este groază. Am fost astăzi la Kogălniceanu la clinică, însă medicul m-a trimist la Panduri. Deja mi-e groază, mai ales că eram un pic enervat de aceste trimiteri dintr-un loc în altu.

    Reply

  8. blogarealadinphillyAlfie
    Sep 23, 2011 @ 13:14:27

    Da, a fost fantastic. Am ajuns la 7 jumătate, eram primul acolo, am intrat abia la ora 10 jumătate, iar pe la 12:25 eram acasă. Ce pot să spun, pe lângă faptul că am umblat de pe un etaj pe altul, trimis de la un medic la altul, într-un final am intrat în cabinet, mi-a băgat o mini cameră din aia în gură (care cine șție prin ce guri a mai intrat, dar deh) și a constatat că trebuie să îmi scot polipii, deși ieri alt doctor orl-ist îmi spusese că am doar o mică iritație :)) Trebuie să iubești sistemul sanitar bucureștean.

    Reply

    • Ra
      Sep 23, 2011 @ 13:58:15

      Ma bucur ca nu sunt singura care o pateste, altfel as fi crezut ca e ceva in neregula cu mine… Altfel… sper sa ajungem si noi la nivelul de civilizatie pe care il au altii. Desi mi s epare imposibil.

      Reply

      • blogarealadinphillyAlfie
        Sep 23, 2011 @ 14:06:42

        Nu cred că o să ajungem. Citeam pe undeva că această generație ”bac” de anul acesta, se poate înscrie fără diplomă la o școală unde să devină asistent/ă. Eu sunt dezgustat nu neapărat de faptul că am așteptat, că deși nu e normal, ne-am obișnuit mai de voie mai de nevoie, dar sunt dezgustat de lipsa lor de pregătire și mai ales de diagnosticele date aiurea. Nu pot să spun cum sunt la alte secții, din fericire nu am ajuns pe acolo, însă la ORL din totdeauna este mizerabil.

      • Ra
        Sep 23, 2011 @ 14:40:43

        Dar speram sa ajungem…

      • blogarealadinphillyAlfie
        Sep 23, 2011 @ 16:10:23

        Oricum, ceva e sigur. Niciunul din noi nu cred că o să mai calce acolo :))

  9. Lavinia
    Oct 06, 2011 @ 14:40:46

    Buna,

    Am acelasi diagnostic pe care l-ai avut si tu si vroiam sa te intreb daca mai stii ce medicamente ti-a prescris doctora si dupa cata vreme ai inceput sa auzi – mai exact n-ai mai avut senzatia de ureche infundata. Eu iau deja de cateva zile tratament si nu vad nicio imbunatatire. Mersi mult.

    Reply

    • Ra
      Oct 06, 2011 @ 23:51:56

      Am sa ma uit maine pe retete ca am tot dosarul in casuta mea personala de la munca (la aeroport) si iti spun. AM rugamintea ca, daca uit, mai scrie-mi o data ca sunt aiurita ;). Cel mai mult a durat aproape de 10 zile senzatia de ureche infundata :(.

      Reply

      • GEORGIANA
        Mar 21, 2013 @ 15:06:31

        Va rog din suflet , am fetita de 11 ani , are sinuzita maxilara acuta am tratat o la diversi medici recomandati si acum dupa 10 luni de tratament [ schimbat de fiecare data] a facut si sinuzita frontala. Sunt isperata , o doare fruntea rau si nu mai stiu unde sa merg . Va rog , ajutati ma cu un medic de incredere! Am fost pana acum la grigore alexandrescu si diverse policrinici.

      • Ra
        Mar 21, 2013 @ 16:06:19

        Buna ziua, imi pare f rau in leg de suferinta fetitei pt castiu prin ce trece :(. Eu am gasit un medic foarte bun la spitalul Militar. Am sa revin maine cu un alt com aici, sa va spun numele lui, abia am venit de la munca si sunt f obosita si imi scapa numele lui acum.
        Sanatate multa!

  10. dana
    Feb 28, 2012 @ 20:22:14

    uf din pacate si eu tot de panduri am avut parte, cam acealsi peripetii pe care le-ai descris si tu, doar ca la mine a fost un domn doctor rezident care se crucise de ce am venit la el si nu m-am dus tot la inutila/incompetenta care ma diagnosticase initial cu otita. Bineinteles a constatat ca otita mea s-a agravat dar nu s-a sinchisit sa-mi dreneze urechea, doar sa ma indoape cu antibiotic pe care inca il iau si astept sa-si faca treaba, desi….. presimt ca nu o sa se intample minunea…. mai am inca de tras, din pacate pt mine. A, am otita acuta la urechea dreapta.
    Ps: mai am putin si dau in disperare

    Reply

  11. dorina
    May 09, 2012 @ 11:41:18

    Eram in cautarea Spitalului ORL si am dat peste ,,comentariul literar”,facut la adresa acestui Spital si a medicilor de acolo. Pot sa spun ca eu am patit -o rau de tot,adica am ramas fara un timpan in urma unei intamplari prostesti. Dupa doua zile in care am suportat dureri mari si cand a inceput sa sangereze,am ajuns la camera de garda a spitalului mai sus mentionat.Precizez ca era Saptamana Mare a Pastelui si m-am gandit ca: ori spitalul este pustiu si nu are cine sa ma bage in seama,ori vor fi niste medici slab pregatiti,cei buni fiind plecati in vacanta,ori va fi full. Eeeee…. nu s-a intamplat asa cum am gandit eu.La camera de garda erau tot 3 medici orelisti si al 4-lea anestezist, inaintea mea mai erau vreo 4 pacienti si in o jumatate de ora am intrat la consultatie. O doctorita tinerica,de ziceai ca este inca studenta, mi-a redat auzul,facandu-mi o operatie pe care poate multi medici orelisti cu experienta,nu stiu sa o faca,adica, implant de timpan. Nimeni nu mi-a pretins nimic,m-a operat imediat si dupa 2 ore de la intrarea pe poarta spitalului plecam acasa. Au trecut 2 ani de atunci si aud perfect ca si cum nu am patit nimic. Concluzia: Nu toata lumea pateste ce ai patit tu.
    As vrea sa iti mai spun ceva. Nu ti se pare ca avem comentarii critice tot timpul,despre tot si despre toate.Suntem nemultumiti de ce fac altii,dar ce facem noi, este corect ,bine,multumeste pe cei din jurul nostru?Avem pretentii sa se schimbe totul si toti, sa fie ca ,, afara”. Ar fi bine sa fim realisti .Ca afara nu va fi nicio data. De ce ? Sunt mai multi factori decisivi si nu as vrea sa plictisesc insirandu-i. Eu spun doar atat ca inaite de a fi asa critici trebuie sa ne gandim,cine suntem si ce facem. Sanatate tuturor.

    Reply

    • Ra
      May 09, 2012 @ 12:02:52

      Eu am fost mereu de parere ca o critica pertinenta poate doar sa ne ajute sa fim mai buni. Asa cum scriu cand patesc intamplari de genul acesteia, scriu si cand dau peste doctori buni si oameni minunati din alte medii. Pt ca si laud, nu doar critic. Eu sunt cu inima impacata pt ca imi fac treaba cat pot de bine, pe restul nu am cum sa-i schimb… Din pacate!!! Insa dc ne complacem
      In amorteala aceasta ca niciodata nu va fi ca afara, cu siguranta nu vom iesi din mocirla in care ne zbatem!
      Eu am dat numele doctorilor de fiecare data ca sa punctez o persoana si nu sa generalizez. Sper ca altii sa se fereasca de ei si sa mearga la cei buni, pe care i-am stii mai usor daca cei ca tine el-ar face numele public si i-ar lauda pe undeva. Sa nu ma intelegi gresit, apreciez parerea ta si iti multumesc pt timpul acordat sa imi raspunzi, dar ar bine sa dam si numele dr care merita toata stima
      Noastra! Te pup! Sa auzim
      Numai de bine!

      Reply

      • alin
        Feb 25, 2014 @ 18:46:30

        Dorina, daca tu ai fost ok si as zice norocoasa se pareca nu toti, dupa cum vezi mai sus…nu doar autoarea a patit-o! A, uite inca o persoana: eu! Aveam urechea infundata de la alt dr luasem ceva nu atrecut, recidivat am zis sa vin aaici ca este spital specializat, asteptat vreo 2 ore, aparut un tinerel dezinteresat (si derutat, dezinformat-parea), m-a consultat rapid, fara sa ma trimita la analize, (unde am ajuns mai tarziu dupa tratamentul lui de rahat), mi-a dat vreo 5(!!) feluri de medicamente sa le iau, desi, ii spusesem ca am ami luat si degeaba a recidivat..cainii latra ursu merge.
        Vazand asa am mers la alt centru pe langa Judetean Iffov si acolo mi-a luat proba, facut antibiograma (desi nu era spitatul “specializat”) si peste 2 zile o singura solutie ce si-a facut treaba.
        Deci, daca pt tine a fost bine pt destui (ia numarai mai sus, vezi sunt vreo 4-5 numai aici?!!) a fost rau si asta arata ca nu este exceptie, ci exista nu problema ci PROBLEME acolo!!!
        Arfi bine sa fie numiti cei care sunt buin si cei care rtebuiesc evitati asa ar ajuta si lumea si..poate si ei sa deschida ochii, capul nu numai buzunarul..
        De Dr. Anghel am mai citit si eu ca ar fi f buna, pe cel la acre am fost eu nu-i mai stiu numele, reteta am aruncat-o dupa ce i-am aratat dorcotritei ce mi-a facut antibiograma ce colegi idioti poate avea..

    • ioana v
      Sep 13, 2012 @ 16:18:38

      buna ziua,
      ati putea sa-mi spuneti numele acelei dne doctor? As avea si eu nevoie si am incredere in marturia dvs.
      multumesc
      ioana v

      Reply

    • paxi
      Feb 02, 2013 @ 21:50:05

      draga Dorina , ne poti spune numele d-nei doctor ? in ceea ce priveste sanatatea unui om , avem tot dreptul sa criticam , indiferent de cine suntem si cum ne purtam ! nimeni nu ajunge acolo de bine si cum toti platim asigurari vrem , nu vrem , adica fortat , si domniile lor ar trebui sa isi faca meseria , nu sa ne sfideze sau sa te faca sa te simti mai rau decat la venire !

      Reply

  12. COSMINA
    May 24, 2012 @ 13:34:48

    Fiecare dintre noi am dat peste medici buni sau rai in diferite probleme dar asta e nu avem de unde sa stim cat de bine isi face fiecare treaba asa ca mergem la risc.Si eu am aceeasi pb ca tine Dorina si daca spui ca dr la care ai fost e buna, ca esti bine dupa operatie te-as ruga sa-i dai si numele daca se poate.MULTUMESC

    Reply

  13. Atlanthean
    Oct 19, 2012 @ 19:18:54

    Acest spital nu vi-l recomand, am fost o data la ei, si un doctor mi-a zis ca nu e nimic, ci perfect normal… sa nu ma iau dupa “auzite” sau “din popor”… nu am inteles si am plecat apoi cum am intrat… cu aceeasi problema… nu precizez ce sectie, ca peste tot ar cam semana… cineva pe un hol parca spunea ca cei de la guvernare ar fi desfiintat si acest spital… ce sa inteleg eu? ca fara bani nu merge nimic, iar eu nu am… pacat… de eram “functionar” ma duceam in strainatate ca politicienii… Vai!…

    Reply

  14. andrei irina
    Nov 16, 2012 @ 14:23:48

    nu stiu voi despre ce vb dar eu acolo am fost tratata mai bine decat in orce alt spital in care am fost…am fost operata si timp de 10 ani nu am avut nici o problema la ureche si erau si conditii si dupa parerea mea ce i mai eficienti medici,tinand cont ca mai aveam 7 ore de viata,doamna doctora Anghel Elena si intreaga s a echipa mi au salvat viata…datorita lor traiesc astazi.si acum dupa 10 ani tot acolo vreau sa merg pt un consult.

    Reply

  15. Ionita
    Mar 05, 2014 @ 13:16:58

    Sunt medicul Ionita de la orl Panduri. o sa am eu grija sa iti faca tratamente de tratamente..data viitoare cand vii pe aici. te fac eu pe tine

    Reply

    • Ra
      Mar 05, 2014 @ 15:38:47

      Daca chiar sunteti dr Ionita, atunci comentariul dvs spune mai mult decat o mie alte postari de ale mele… Va doresc succes ca om si ca medic pt ca se pare ca in ambele variante aveti carente imense!!

      Reply

  16. Ionita
    Mar 05, 2014 @ 13:17:48

    o sa iti fac eu si tratament ginecologic data viitoare cand vii….adica sex ..viol

    Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 331 other followers

