Alergie

Am devenit alergica. Nu, nu e o gluma. Sunt alergica la… La ce credeti? La PISICI!!! Da, din pacate cred ca povestea de dragoste dintre mine si pisici s-a cam terminat. Am alergie la parul de pisica. Si la praf. Totul a inceput anul trecut cu sinuzita mea minunata de care nu reusesc sa scap. Si la punctie sau operatie nu vreau sa ajung… Sinuzita s-a instalat impreuna cu o rinita alergica de toata frumusetea si ambele fac echipa buna in toata splendoarea lor. Eu am crescut cu pisici de mica si niciodata nu am avut nimic, nici o urma de sensibilitate la pisica sau la orice altceva. Chiar ma intrebam cum o fi sa fi alergic la ceva si iata ca am aflat.

Asa, deci impreuna cu sinuzita, cu rinita alergica si cu ce mai aduc ele la pachet, m-am ales cu alergia asta la parul de pisica. Eu avand pisica la mama acasa, am simtit mai putin, practic doar stranutam exagerat de mult. Uneori si cate o jumatate de ora fara sa ma opresc pana cand simteam ca imi explodeaza capul de la presiune!!! Mai aveam eu nasul infundat, dar o puneam pe seama racelii sau a sinuzitei. Cand colo, ce sa crezi? Era mai mult alergia… Pentru ca mutata singura intr-o casa unde pisica si parul ei nu au avut ce cauta, probabil ca organismul meu s-a relaxat in ceea ce priveste aceasta alergie si s-a sensibilizat si mai tare. Recunosc, sufar de singuratate aici. Singuratatea a atins cote maxime in unele momente si m-am hotarat ca cel mai bine ar fi sa iau si eu un suflet langa mine. Ca, deh, asa e cand imbatranesti singura :). Zis si facut… La noi la Centrul de Pregatire si Training Tarom, este o pisica neagra absolut superba pe care o ingrijesc doamnele de la birourile din respectiva cladire. Superba, parca este o pantera si alta nu. Acum, o asociez cu un diavol, dupa cat sufar ;)!


Gata, m-am gandit, am fost sa cumpar litiera, nisip, mancare, jucarie si am luat pisica acasa. S-a acomodat imediat, ne-am imprietenit si uite ce fericita eram. Eu ca am pisica si pisica era fericita ca are casa! Eh, n-a fost sa fie pentru ca m-a luat mai intai stranutul, apoi durerea de cap, apoi mi s-a infundat nasul, apoi nu am mai putut sa respir deloc. Apoi mi s-a umflat zona nasului si a gurii si mi s-a inrosit si uscat pielea pe fata. Apoi mi-am dat seama ca e de la pisica si am asociat cu alergia. Apoi am dus pisica inapoi de unde am luat-o. Cu mancare, jucarie si tot tacamul… Cu parere de rau, dupa o saptamana de stat cu pisica, sufar si acum dupa ce a trecut o gramada de timp de cand stau fara ea. Nu mai pun la socoteala ca am spalat tot ceea ce a luat contact cu pisica si ca am lasat fereastra deschisa cat timp am fost plecata din Bucuresti in concediu… Am fost la farmacie, am cumparat Claritine, am luat chiar si doua pe zi, desi doza este de o singura pastila pe zi. Nimic. Eu mor, am adormit plangand intr-o seara de teama ca am sa ma sufoc si nimeni nu ma va gasi aici unde stau… Asa ca acum am ramas si fara pisica, si singura si cu probleme respiratorii care nu vor sa treaca si nu stiu cand vor trece. Luni am sa merg la medic…


Am zburat ieri si azi la Timisoara, ieri cu Boeingul, azi cu Atr-ul. Am surzit de-a dreptul, simt ca mi-am pierdut auzul fara drept de apel… Nu stiu ce sa ma mai fac, imi vine pur si simplu sa dispar… Mi-e rau si uneori singuratatea atinge cote maxime…


Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Jan 29, 2011 @ 23:53:59

    te pot ajuta cu ceva?imi pare rau ca treci prin asa ceva..te pup si nu ezita sa imi scrii ori de cate ori ai nevoie de cineva cu care sa vorbesti

    Reply

  2. ioana
    Jan 30, 2011 @ 00:24:59

    normal..trimite-mi mail si da-mi detalii 😀

    Reply

    • Ra
      Jan 30, 2011 @ 00:37:00

      Maine am sa iti detaliez pe mail, acum incerc sa fac ceva sa reusescs a respir ca sa dorm ca am cearcanele pana la barbie pt ca nu dorm de ceva timp din cauza problemelor respiratorii…

      Reply

  3. ioana
    Jan 30, 2011 @ 01:15:01

    imi trimiti cand poti..ai incercat o baie de aburi? sper sa reusesti sa dormi si mai ales sa scapi de alergie..te pup..nb.

    Reply

    • Ra
      Jan 30, 2011 @ 01:45:31

      Nu reusesc sa dorm. Tocmai cu baie de aburi am incercat si am pus si sare grunjoasa in apa… Nimic!!!! Sunt condamnata la nesomn, dificultati in a respira si la km de cearcane… Nu stiu ce sa mai fac… Ma dor si urechile, sunt blestemata clar!!

      Reply

  4. Marius
    Jan 30, 2011 @ 10:22:46

    Eu zic ca ar trebui sa-ti faci un pic de timp si sa mergi totusi la doctor. La leacuri babesti ne cam pricepem cu totii, dar se pare ca la tine e totusi o problema mai serioasa un pic. Astept sa ne dai si vesti mai bune despre sanatatea ta!

    Reply

  5. larisa
    Jan 30, 2011 @ 17:23:39

    Ralu scumpo nu trebuie sa-ti faci probleme ca foarte multa lume se confrunta cu astfel de probleme si eu sunt alergica si stranut de nu mai pot respira ai gria mergi la medic pana nu se agraveaza problema
    te pup si take care

    Reply

Leave a Reply

