La dracu’

De ce de data aceasta nu functioneaza nimic intre noi? Ce e cu firul acela invizibil care ne lega si de fiecare data cand ma gandeam la tine, ma sunai? De ce de data aceasta nu fac altceva decat sa stau sa plang, sa ma topesc de dor, sa ma tarasc prin casa nespalata, nepieptanata, nemancata si fara sa fi deschis fereastra macar de cateva zile…?!!?! De ce mi se pare ca nu te mai intorci acasa la mine? De ce asteptarea aceasta este mai lunga decat oricare alta? De ce imi e frica? De ce nu mai cred…? Sunt umbra a ceea ce am fost odata, nu mai rad. Nici macar nu mai zambesc. Nu mai sper si nici nu mai visez macar. Ieri visam, azi am constatat cu stupoare ca nici visele nu imi mai apartin… Ai pus stapanire pana si pe visele mele. Nu iti ajungeau sufletul, mintea si corpul meu… Ma sprijin de pereti ca sa pot merge, orice as face nu reusesc sa mi te scot din minte… Incep sa te urasc… Vreau sa te topesti in mine, nu sa ma topesc de dor… Vreau sa ma gadili pana imi dau lacrimile, nu sa plang de dor… Vreau sa nu iti cer nimic si sa imi dai tot…


La dracu’, te astept acasa!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. andreina86
    Jan 26, 2011 @ 01:27:27

    Ma regasesc in asta… Am stat si eu de multe ori nepieptanata, fara sa-mi pese de nimic, doar de lacrimile alea care nici macar nu stiam de unde mai curg pentru ca eram convinsa ca le-am epuizat…si acum ma intreb de unde mai am lacrimi pt ca daca sunt linistita in acest moment, nu inseamna ca n-o sa mai plang si ca visele mele nu sunt stapanite de tot felul de ganduri, cosmaruri, inchipuiri… Curaj!!!

    Reply

    • Ra
      Jan 26, 2011 @ 11:50:25

      Si dupa ploaie vine soare, nu? Asta astept… Sa rad iar in curand!!! Si la tine sa nu mai ploua niciodata ;)!

      Reply

Leave a Reply

