As vrea sa stiu…

As vrea sa mi se spuna, ca sa stiu si eu, cine imi va da inapoi atatea nopti (pierdute) in care am adormit uitandu-ma la poza aceea mica din care ma privesti bland… As vrea sa stiu cine imi va da inapoi atatea hohote de ras cate lacrimi de dor am varsat asteptandu-te sa te intorci. As vrea sa stiu cine imi va da zile mai frumoase, mai insorite, mai linistite pentru toate zilele in care tu nu ai fost langa mine. As vrea sa stiu cine imi va da inapoi toate vacantele pe care le-am facut departe de tine. Si cine imi va intoarce toate privirile catre cer intrebandu-ma unde esti si ce faci…

As vrea sa stiu in care viata vom fi impreuna ca doi oameni care NU traiesc in lumi paralele. As vrea sa stiu cand vor seca toate marile si oceanele care ne despart? Cand se vor garbovi muntii care se inalta intre noi? Cand nu vor mai umbrii norii cerul dragostei noastre? Cand? Cand curcubeele ne vor fi acoperis, nu doar nepermis de departe?

As vrea sa stiu cand ma vei imbratisa iar, cand imi vei lua capul intre maini si razand imi vei spune ca ti-a fost dor… Cand? Cand? As vrea sa stiu cand…

As mai vrea sa stiu si cum si unde, dar despre asta altadata…


Pana atunci te iubesc… Dar pana cand? Si cum? Si unde?

xoxo

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. Budeci Ariadna
    Jan 22, 2011 @ 13:57:28

    Buna! S-a scurs ceva vreme de cand am constientizat faptul ca nimic nu este intamplator si totusi,….total intamplator am ajuns pe site-ul tau! M-a captivat! Sincer! Ma regasesc in cuvintele tale, cuvinte care tie pare ca iti este atat de usor sa le asterni! Felicitari si … multumesc!

    Reply

    • Ra
      Jan 22, 2011 @ 15:22:20

      Multumesc mult pentru cuvintele frumoase. Imi este usor sa scriu pentru ca o fac din inima si pentru ca altfel cuvintele mele s-ar pierde si nu ar ajunge niciodata la el… Dar nu e usor sufleteste. Uneori doare ;). Zi frumoasa! Si mai pofteste pe la mine!

      Reply

  2. elena
    Jan 22, 2011 @ 23:17:16

    Ai sa iubesti pana cand cineva o sa te iubeasca mai mult decat iubesti tu acum si mult mai mult decat te iubesti tu. Pana cand o sa accepti ca este posibil sa te lasi invatata sa iubesti din nou, altfel. Asa cum iubesti tu acum: fara inceput, fara sfarsit, fara intrebari si fara raspunsuri.

    Insa pentru ca sunt femeie si pentru ca iubesc, asa ca si tine, – poate diferit un pic- sper ca “pana cand” sa se transforme dintr-un poate amanat la nesfarsit intr-un acum.

    Esti tanara si esti frumoasa, atat de frumoasa cum poate nici tu nu mai stii findca doar pe el l-ai lasat sa te vada asa; timpul trece, iremediabil fie ca iubim sau nu fie ca suntem iubiti inapoi sau nu. Asa ca da-ti tie timp sa fii frumoasa in fata lumii, nu te refuza, nu te ascunde viata e plina de oportunitati, lasa-le sa vina la tine. Acum :).

    Reply

    • Ra
      Jan 23, 2011 @ 11:16:03

      Buna dimineata! Toate comentariile pe care le citesc sunt frumoase in felul lor, insa un cometariu atat de frumos ca al tau nu am mai citit de multa vreme… Un “poate” amanat la nesfarsit, transformat intr-un “acum” este imposibil in povestea iubirii mele… Din pacate.
      Duminica frumoasa in ciuda zapezii!

      Reply

  3. Trackback: Inca vreau sa stiu « Ra3pop's Blog

Leave a Reply

