Sa risc?

Nu prea imi place sa risc. Adica prefer comoditatea si linistea. Nu imi place sa ma agit mai mult decat o fac deja by default. Sunt o fire activa, sa nu ma intelegeti gresit, dar pur si simplu dau oricand haosul, pe liniste si comfort. Si iubesc mai mult decat orice stabilitatea si echilibrul.

Insa sunt anumite situatii in care, orice ai face, trebuie sa iei decizii radicale. Dificile. Atat deciziile cat si momentele de acest fel. Azi, am avut una dintr-acele zile. Zile cu factor de risc ridicat. Asa imi place sa le spun. Nu traiesc prea des astfel de momente si de obicei cand iau o decizie gandita prea mult, sigur o iau pe cea gresita 🙂 – but this is me, asa ca m-am obisnuit. Totul se concretizeaza in rezultate de genul “numai mie mi se putea intampla”, “drama queen”, etc…

Acum am luat o decizie gandita destul de mult, ma framant de cateva zile, dar totusi am luat-0 destul de inconstienta. Pentru ca sansele ca rezultatul sa fie bun, sunt destul de mici. Insa am gandit ca daca nu risc, nu voi stii niciodata ce s-ar fi putut intamplat. Si deja traiesc cu un mare “cum ar fii fost daca” in viata mea, zi de zi, lucru ce nu se va putea schimba vreodata si e extrem de dureros si de greu.

M-am hotarat asadar sa imi asum un risc si sa ma lupt pana la capat pentru a obtine ceva la care visez. Ceva ce imi doresc inimaginabil de mult. Fara alte “cum ar fii fost daca” de acum inainte in viata mea…

Sa ma ajute Dumnezeu!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jan 20, 2011 @ 22:19:51

    Orice ai riscat sper ca Dumnezeu sa-ti lumineze calea si sa Fie alaturi de tine
    pup si take care

    Reply

Leave a Reply

