Parisul mi l-a daruit pe Gerome

NU-l cunosteam pe Jean-Leon Gerome inainte de vizita la Paris. As putea spune ca Parisul mi l-a facut, practic, cadou. Pentru ca sufletul meu este mai bogat acum, dupa ce am descoperit operele lui Gerome, poate primele care m-au emotionat atat de tare, dupa Salvador Dali caruia ii raman fidela.

Si nu este din cauza faptului ca in tablorile lui am vazut atatia cai la un loc, cati nu am vazut la nici un alt pictor. Motivul emotionarii mele este acela ca Gerome reuseste sa surprinda pana si lumina aceea speciala din ochii personajelor sale (oameni sau animale), reuseste sa redea culorile si sa descrie pictand diverse scene pana in cele mai mici detalii. Si apoi pentru ca nu am vazut niciodata un tablou la care sa ma uit minute in sir minunandu-ma ca arata exact ca o poza, atat de bine este redata o imagine pe panza. Pictura nu este punctul meu forte, dar admir arta, imi place frumosul si cred ca Gerome s-a strecurat in sufletul meu. Spun, asadar ca Parisul mi l-a daruit pe Gerome si acum viata mea este mai frumoasa. Multumesc, Paris.

Ce parere ati avea daca v-as spune ca Gerome a fost un artist desavarsit si ca la varsta de 54 de ani s-a apucat de sculptura? Si i-a si reusit ;). Cred ca v-am convins ca Gerome este deosebit…

Daca vreti sa vedeti mai multe, gasiti operele complete aici.

Sa aveti o zi minunata, plina de emotii!

Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. Marius
    Jan 19, 2011 @ 12:40:08

    Cum sa nu-ti placa cand tu esti o mare iubitoare de cai? Sa ai o zi frumoasa!

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2011 @ 12:41:39

      Da, dar nu numai caii… Vezi ce frumos picteaza orice, am incercat sa aleg cateva din operele care mi-au placut mai mult, dar are sute si toate sunt fantastice!!!
      Zi frumoasa si tie!

      Reply

  2. larisa
    Jan 19, 2011 @ 14:16:34

    sunt superbe operele lui spre rusinea mea nu am auzit de acest pictor minunat ai dreptate Ralu parca sunt poze
    Mutumesc Raluca ca ne incanti zi de zi cu lucruri minunate

    Reply

  3. larisa
    Jan 19, 2011 @ 19:48:44

    Ralu sunt fascinata de picturile lui tot ma uit si nu ma pot desprinde! Divine

    Reply

  4. marius
    Jan 20, 2011 @ 19:47:57

    foarte frumoase

    Reply

Leave a Reply

