I can beat the Gmat :))))

Nu e fericire mai mare pe lumea aeasta, in viata aceasta – decat sa stiu ca am scapat de Gmat. Si, iata ca se poate sa fi gasit solutia…

Cred ca, totusi, Parisul mi-a facut cea mai mare bucurie de pana acum. Sper doar ca timpul sa fie de partea mea…

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Jan 17, 2011 @ 19:09:13

    really??hmm..i wonder how..:))))

    Reply

    • Ra
      Jan 17, 2011 @ 19:11:28

      Simplu – am gasit un master care nu cere GMAT!!!!! Acum sa am si timp sa aplic pana la data limita, care este destul de aproape… ๐Ÿ™‚

      Reply

  2. ioana
    Jan 17, 2011 @ 21:44:27

    felicitari..eu ma pregatesc pt 2 sesiuni, pt un toefl si pentru inceperea alergarii dupa actele necesare emigrarii ๐Ÿ™‚

    Reply

    • Ra
      Jan 17, 2011 @ 21:59:36

      cand dai toefl-ul? Si eu trebuie sa-l dau, dar acum urgent. Mi-e f teama… Pt ca nu m-am uitat la nimic despre toefl… Hehe, practic am alta belea, dar mai mica pt ca engleza mai stiu cate ceva :). Bafta!!

      Reply

  3. ioana
    Jan 17, 2011 @ 22:08:38

    merci mult..pai eu vreau sa ma programez in februarie la finele lunii sau in martie..pai vezi ca gasesti pe net teste ca sa-ti verifici cunostintele..multa bafta si tie..pupici

    Reply

    • Ra
      Jan 17, 2011 @ 22:43:46

      eu am sa ma programez undeva in tara saptamana viitoare, oriunde gasesc loc liber. Am facut niste teste si cica sunt strong :)))))), dar de maine ma apuc de invatat ca am si niste manuale pt teofl pe care inca nu am inceput sa ma uit. Keep in touch, oricum. Pups!

      Reply

Leave a Reply

