Aeroport, drag aeroport…

Sau dragul meu aeroport. Sunt deja mai bine de 4 ani, aproape 5 de cand aeroportul si avionul sunt ca si a doua mea casa. Inainte spuneam, simteam – ca emotia de a fii intr-un aeroport nu se compara nu nimic. Ideea in sine de a fi turist, a calatori catre lumi noi, orizonturi indepartate si de a cunoaste culturi, oameni, istorie, geografie, traditii… e fascinanta! Acum… dupa ce m-ai lasat planagand in aeroportul acela atat de mare, unde atatia oameni mi-au calcat sufletul in picioare in timp ce neputincioasa ma chinuiam sa imi stapanesc plansul, sa imi sterg lacrimile… – acum asociez aeroporturile cu un soi de tristete amara cu gust de lacrimi si cu iz de dor. Cu aroma de despartire si urme de tristete. CU un suflet calcat in picioare de calatori grabiti catre alte destinatii, alte orizonturi. Catre locuri unde isi vor gasi poate, fericirea…


Asadar, dupa atat de putin timp de cand aeroporturile si avioanele au inceput a imi fi ca o a doua casa, am senzatia ca am gresit simtind asta. Ca m-am putut atasa de ceva trecator. Cum sa te simti acasa intr-un loc prin care doar treci? Nu e casa, e mai degraba senzatia de a te caza la un hotel, de a sifona si murdari niste asternuturi cu o iubire imposibila. Condamnta si judecata. O iubire amara. Cu gust de lacrimi.

Dragul meu aeroport. Imi pare bine ca te cunosc, ca am “locuit” in tine, dar – sincer – as vrea sa imi schimb locuinta aceasta. As vrea sa ma opresc din a calatori. Sa raman acolo unde “acasa” inseamna langa cel cu care rad. Cu care vorbesc ore in sir si il ascult nopti intregi. Cu care pot merge la plimbare prin parcuri, cu care pot iesi la teatru si la cinema nestingherita de nimic. CU care pot merge la restaurant, la petreceri, oriunde – fara a fi judecata si condamnata fara drept de apel. As vrea ca ACASA sa fie acolo unde cei din jur inteleg ca doi oameni care se iubesc asta fac: rad. Asadar, as vrea sa ajung mai repede ACASA!! Acolo, oriunde se afla el – cel care imi saruta sufletul cu zambetul sau…

xoxo

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jan 17, 2011 @ 14:49:01

    Aeroportul iti aduce bucurie o poarta spre o lume noua necunoscuta si incitanta dar iti aduce si tristete,despartire,lacrimi…

    Reply

  2. gladiola
    Jan 18, 2011 @ 00:55:02

    🙂 frumos post;

    Reply

Leave a Reply

