In Oglinda

Am primit o leapsa de la Corina. Nici mie nu imi place cuvantul “leapsa”, dar o accept cu mai mult decat incantare si bucurie ;).

SUNT ceea ce n-as vrea sa fiu si uneori mai mult de atat!

AS VREA sa pot da timpul inapoi, am cateva schimbari de facut 😉

PASTREZ in suflet amintirea fiecarei clipe petrecuta cu el, aproape sau departe… Aroma diminetilor napoletane, gustul unic al baba-ului si tot ceea ce ma leaga de Andreea.

MI-AS FI DORIT sa nu fi plecat vreodata de langa el 😦

NU IMI PLACE ca ne despart curcubee si mari, oceane si nori; (si ca traiesc in Romania).

MA TEM ca intr-o zi imi voi dea seama ca m-a uitat… MA TEM ca am sa dezamagesc… MA TEM de GMAT :)!

AUD uneori valurile spargandu-se la tarm, tipatul pescarusilor si mi se par cele mai frumoase sunete…

IMI PARE RAU ca am pierdut prieteni, ca am facut alegeri gresite, ca am dezamagit, ca nu-l am alaturi atat cat as vrea.

IMI PLACE cand ma tachineaza, cand ma dojeneste, cand ma iubeste, cand ma saruta, cand ma priveste, cand radem impreuna, cand imi povesteste, cand ma sfatuieste, cand ma surprinde… Imi mai place sa merg la cinema, sa calatoresc, sa fac milioane de poze locurilor pe care le vad, oamenilor pe care-i intalnesc, sa citesc, sa dorm, sa fac mancare.

NU SUNT nici pe departe ceea ce mi-as dori sa fiu.

DANSEZ rar. Atat.

CANT numai cand sunt singura. Altfel cei din jur ar putea sa creada ca e o incantatie, m-a intrebat cineva drag cu mult timp in urma, daca incerc sa chem ploaia. Asta in timp ce fredonam o melodie. 🙂

NICIODATA nu am sa imi iert anumite alegeri, nu am sa imi inteleg anumite decizii.

RAR port pantofi cu toc, desi imi plac nespus ;).

PLANG des. La filme, cand citesc, cand mi-e dor, cand sunt fericita. Sunt plangacioasa rau!!

SUNT CONFUZA cand vine vorba despre cel care imi saruta sufletul cu zambetul sau.

AM NEVOIE disperata de un meditator la matematica. In rest am nevoie sa fiu sanatoasa si sa iau decizii intelepte.

AR FI TREBUIT sa am mai multa rabdare, sa ma gandesc mai mult, sa nu ma mai arunc cu capul inainte si cu ochii inchisi.

AS PUTEA sa-l urmez la capatul lumii fara sa clipesc. Si nu ar fii de ajuns ca sa imi rascumpar greseala de a-l fi parasit la un moment dat…

O dau mai departe lui Adi Hadean, Adrian Soare si Ancai. Deasemeni curiozitatea ma roade si in ceea ce priveste raspunsurile Mariei. Poate vom avea parte de rapunsuri la care nicinunegandim ;)!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. cinenicinutegandesti
    Jan 14, 2011 @ 10:05:05

    Cred că am răspuns în cartea mea la aceste provocări :), dar sunt câteva pe care nu le-am lămurit (aş putea să dansez şi să cânt mai mult, pt că-mi place, sunt suma faptelor mele, dar nu sunt doar atât, îmi pare rău că păstrez ce nu-mi place şi mi-aş fi dorit să nu mă tem niciodată, aş vrea să aud mai rar că sunt confuză, ar fi trebuit să plâng mai des pt că am nevoie). Excelentă ideea de a-ţi face periodic branding personal şi de-a te putea oglindi în cei ce-ţi sunt apropiaţi! Mulţumesc pt provocare şi succes la mate şi la scris.

    Reply

Leave a Reply

