(nu) esti…

Esti calatoria pe care nu am facut-o niciodata, trenul pe care l-am pierdut, avionul care intarzie, perlele pe care nu mi le-am putut cumpara, cel mai “scump” item de pe wishlist-ul meu, esti bucatica mea de cer din alta tara, partea mea de pamant de pe alt continent, esti cartea pe care nu am scris-o, povestea pe care nu am citit-o, filmul pe care nu l-am vazut, istoria nescrisa, secretul nedezvaluit, batalia pierduta, lumanarea care s-a stins in bataia vantului, luna care straluceste in departare, soarele care sta ascuns printre nori, ploaia pe care o asteapta desertul, rana care nu se inchide niciodata, greseala mea preferata, cuvintele nespuse, emotiile netraite, intalnirile ratate, esti curcubeul pe care il admir fara sa-l pot atinge… Esti ceea ce nu vei fi niciodata pentru mine, esti ceea ce visez… Esti acolo si eu sunt aici… ;)!!


xoxo

Ra

Leave a Reply

