Succes triplu ;)

Pe Adrian am avut onoarea si placerea sa-l cunosc la o cafea intr-o dimineata insorita. Tin minte si acum cat de bucuroasa am fost cand Adi mi-a spus ca blogul meu merge de minune cu inghetata de ciocolata. Parca nu imi venea sa cred ca Adrian Soare ma citeste pe mine Raluca Pop. Mi se parea ceva fantastic!!!

Sper ca inca ma citeste ;). Pentru ca eu il citesc cu drag. Cu interes si vreau s ava spun ca mereu am de invatat cate ceva de la el. Cum, e cineva printre voi care nu stie cine este Adrian Soare si care este blogul lui? Nu cred ca printre voi sunt si persoane care nu au citit macar o data un post de pe SUCCES DUBLU. Daca cumva nu ati facut-o, va recomand cu incredere orice post si odata cu citirea primului, va urma Dependenta :)!!

De data aceasta Adi m-a surprins cu un clip motivational de exceptie. Nu stiu cati dintre voi va regasiti in clip, v-ati regasit macar o data si cati dintre noi ne vom regasi la un moment dat… Cert este ca vad in jurul meu din ce in ce mai multi oameni care uita sa viseze, sa creada, sa spere, sa isi doreasca si astfel nu mai incearca nimic. Isi tarasc viata mizera de pe o zi pe alta, nefacand altceva decat sa se planga, dar fara sa incerce efectiv ceva pentru a o schimba in bine.

Eu stiu mai bine decat oricine ce inseamna sa stai ca o leguma si sanu iti mai doresti nimic. Stiu ce inseamna sa nu te mai bucuri si stiu ce inseamna sa nu mai crezi. Nici macar in tine insati. I’ve been there, I’ve done that… Am trecut prin asta, cel mai rau cand m-am despartit de Ciro si desi a fost un pas facut de mine, aveam impresia ca lumea mea s-a terminat fara el. Probabil ca era cel mai mic rau care mi se putea intampla, fata de ceea ce au trait altii, dar pentru mine era cel mai mare. Si mi-a trebuit mult timp pana sa vreau sa rad iar, pana sa inteleg ca viata mea e mai importanta decat sa stau sa plang dupa ceva ce imi facea mai mult rau decat bine, dupa ceva ce mi-a inghitit 4 dintre cei mai frumosi ani. Pana sa pot sa visez iar. Sa imi fac planuri. Sa am dorinte, sa visez. Sa iubesc. Si chiar sa inteleg ce inseamna sa fiu iubita. Sa fiu iertata. Si primita inapoi in viata unui om extraordinar…

Clipul pe care Adi l-a facut mi-a rascolit amintiri, dar mi-a adus in prim-plan sperante si visuri. Mi-a amintit ca pot. Daca imi doresc indeajuns de mult. Si daca lupt. Si daca sper, visez, incerc.

Multumesc Adi, eu iti multumesc tie.

Vizionare placuta si nu uitati sa visati!!!

Cu drag,

Ra

Leave a Reply

