Cate vesti bune azi!!!

Am inceput ziua numai cu vesti bune si frumoase!!!!!!!!!!!!

Sa fie oare din cauza ca in dimineata aceasta am mancat prajitura facuta de Andreina? Ar fii ceva… Sa imi mai aduca, zic ;)!

Una peste alta, Lu – ma bucur ca esti bine, aceasta este una dintre vestile bune de azi. Celalata tine de fratele meu si nu am cum sa nu ma declar multumita si fericita. Alta veste e ca am primit un telefon de la cineva care imi lipseste si am planuit o revedere in curand. Iar cealalta veste… ehhh… este o veste doar pentru inima mea… In curand zambetul lui imi va saruta sufletul si asta chiar ma face sa radiez… E mai aproape decat credeam, decat ma asteptam, speram, visam… Iata ca se poate, totul e sa iti doresti. Intotdeauna cand am fost pe punctul de a imi pierde speranta, de a renunta – Doamne Doamne m-a ascultat… La fel si acum…

Andreinnaaaaaa, placinta ta a facut minuni azi!!!!!!!!!!

…radiez, plutesc, rad, dansez, cant, tip, zbor, fluier, fredonez, zambesc…

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo la infinit!!!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Jan 07, 2011 @ 18:32:55

    Ra, ma bucur pentru tine, caci stiu cat iti doreai sa vina 🙂

    Reply

  2. larisa
    Jan 07, 2011 @ 20:47:07

    Ma bucur scumpo ca esti happy azi! sper sa ai parte doar de zile fericite 😀

    Reply

Leave a Reply

