Te voglio bene assaje

Am inceput dimineata aceasta cum nu puteam mai bine sau mai frumos…

Am auzit-o (pentru prima data) pe Antonia cantand muzica napoletana…

Nu vreti sa stiti ca ceva mai frumos nu exista…

Antonia, sei grande, grande, grande!!!

Antonia singing Caruso in napoletan…Pur si simplu nu ma satur sa o ascult…

Multumesc Antonia, pentru ca mi-ai facut dimineata absolut magnifica!!!!

xoxo

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. andrei bogdan
    Jan 04, 2011 @ 09:57:18

    Multumim pentru linkul catre pagina de facebook a Antoniei, dar ne-ar fi placut sa auzim si noi ce ti-a facut dimineata magnifica. Asta ca sa nu credem ca este o postare egoista pe blog. 🙂

    Reply

    • Ra
      Jan 04, 2011 @ 17:02:35

      Filmuletele sunt descarcate azi pe pagina de fcbk a Antoniei, asta e tot ce v-am putut da. Din pacate nu le-a urcat pe youtube, am rugat-o si dc o va face am sa va directionez catre acolo. pana atunci, imi cer scuze, dar va trebuii sa scormoniti pe peretele profilului ei :)))!!! la Multi Ani cu ocazia aceasta, pups drag!

      Reply

      • andrei bogdan
        Jan 05, 2011 @ 11:26:42

        Peretele Antoniei este unul vast si privat. Doar prietenii apropiati, in numar de 4975 cand m-am uitat eu, au acces. Eu astept sa se faca un film si am sa-l vad la cinema 🙂

      • Ra
        Jan 05, 2011 @ 14:40:44

        Scuze, te rog, imi pare foarte rau. Eu fiind prietena cu ea, nu am stiut ca e privat. Imi cer scuze, gafa mea… Incerc sa o repar cumva ;).

Leave a Reply

