…de inceput

Un om drag mie mi-a urat la inceputul acestui an sa am parte de ceea ce am nevoie si nu de ceea ce imi doresc… mda, frumoasa urare, numai ca eu stiu la ce se referea si desi imi vrea binele, as prefera, totusi, sa am parte si de ceea ce imi doresc, nu numai de ceea ce am nevoie. Pentru ca imi doresc ceva de care am nevoie ;).

Anul acesta sper sa dau viata povestii pe care o iubesc. Sa capete forma. Imi doresc sa imi asum riscuri. Si va doresc si voua la fel. Pentru ca daca veti reusi – atunci bucuria va fi pe masura. Si daca veti esua, atunci veti fi invatat ceva. Imi doresc sa ma plimb vara prin ploaie, sa am timp sa miros florile, sa ma opresc de-a lungul drumului de cate ori am chef, sa construiesc castele de nisip si in iarna aceasta un om de zapada, sa spun povesti, sa ascult povesti, sa descopar increderea in Univers…

As vrea ca norii sa se transforme in jeleuri pe care sa le plescai asa cum ii place Andreinei, as vrea ca soarele sa nu apuna niciodata si sa arda neincetat in ciuda celor care prefera frigul, iarna, zapada.

As vrea ca macar o data, sa ne astepte primavara si pe noi. Sa apara primii ghiocei abea cand ma vei imbratisa tu si sa infloreasca campurile de lalele atunci cand ma vei saruta…

Imi mai doresc sa se topeasca distanta asta absurda dintre noi…

xoxo

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. gusti
    Jan 03, 2011 @ 23:08:47

    Sa-ti dea D-zeu ce-ti trb si putin din ce-ti doresti(ca sa-ti dea placerea reusitei tale!) asa am zis!! PUP

    Reply

Leave a Reply

