NYE 2011, povestea unui Revelion sau un revelion de poveste!!!

Trecu si noaptea dintre anii 2010-2011. Cum a spus bunica-mea azi cand am sunat-o sa o intreb ce face si sa-i urez La Multi Ani: “aceeasi poveste, maica”…

Aceeasi poveste si la noi. Daca ma intrebati pe mine la ce s-a rezumat prima noapte din an, am sa va raspund fara sa clipesc: confetti!!

Am si explicatia:

Si poate vreti sa stiti ca nu a fost usor sa ne bucuram de ploaia de confetti. Ne-am cam chinuit. La un moment dat mi-a fost teama ca ne “prinde” 2012 si tot nu reusim sa aruncam micile stelute colorate.

Asta a fost ca sa radem putin, pana la urma am reusit sa producem explozia multicolora si sa petrecem in continuare frumos.

Nu ma asteptam, am avut indoielile mele, insa m-am simtit extraordinar de bine ;). Locatia superba (Liviu, ai facut o treaba excelenta), muzica mai mult decat frumoasa, bautura la discretie si un barman cum rar am mai vazut (era frumos rau daca sunteti curiosi la ce ma refer)! Toata lumea vesela si frumoasa. Singurul mare minus al serii, dupa parerea mea (si cred ca nu am fost singura) este ca inspre dimineata am facut o foame de imi venea sa musc din cineva. Singura mancare de care am avut parte a fost un platou la inceputul serii cu o gustare rece. Nici macar nu cred ca a ajuns la toata lumea de la masa. In fine, cert e ca dimineata toata lumea intreba de mancare si umbla de colo-colo poate-poate gaseste ceva, dar nimic :)))))))))!! Deci la urmatorul revelion, mancarea se aduce de acasa, la pachet, va rog!!!

Bne ca per total a fost o seara mai mult decat reusita, in care ne-am simtit bine si am petrecut frumos. Multumim, Liviu!! (mai ales eu, care te-am batut la cap cu strugurii mei)

Parul meu de care se ingrijeste Mary (cea-cu-maini-de-aur) de la Centro Donna Spa a aratat cam asa, dupa ce am despletit coditele de afro-girl, cu care toata lumea credea ieri ca voi ramane ;).

Rochita mea a stralucit toata noaptea ;). Incat am reusit sa primesc si un trandafir.

Sa fac poze si cu oameni pe care nu-i cunosteam ;).

Am fost gasca mare de fete, una mai stralucitoare decat alta. Nu pot sa nu imi exprim admiratia pentru Suzana, de fiecare data absolut superba!!!

Alina, o aparitie intotdeauna!

A never ending friendship story, macar asa sper!!!

Monica aka Popeasca pentru prieteni 😉 – fata cu cei mai frumosi ochi albastrii, pe care eu o cunosc!!

Ia sa vedem, cine a mai petrecut cu noi? Chirigiu!!! Ana Maria – va spun eu: pe cat e de frumoasa la exterior, pe atat e de frumoasa si sufleteste!

A petrecut pana dimineata – Alinutaaaaa!!!

Best sisters ever Alina&Alinuta ;)!

…am impresia ca s-au cam distrat!!! Pentru ca au ras toata nopatea!!! Si nu oricum, ci cu gura pana la urechi!!!

Simona, Anastasia Soare a noastra, deabea astept sa se ocupe si de sprancenele mele ;)!

Roxana, party breaker-ul serii, a plecat acasa la 3 noaptea si era cat-p’aci sa ma ia si pe mine cu ea la somn :)))), noroc cu Alina care nu m-a lasat sa plec!!

Creata noastra dansatoare cu care ne mandrim :-P!! Sau fata cu confetti la cap :))))))!!!

Cred ca ne-am simtit toate la fel de bine si ca am intrat intr-un an nou cu veselie in suflet! Asa sa ne mearga tot anul! Cheers to 2011!!!

We had fun indeed!!!

Cred ca m-a prins putin nedumerita noul an, intrebandu-ma daca asta inseamna ca suntem mai aproape cu un pas de atat mediatizatul 2012?!

Om trai si-om vedea :)!!

Pana atunci, sa ne bucuram de momentele care devin amintiri frumoase!

Meet the man behind the scenes aka Liviu Moreanu ;)!!

Si gata, back to our homes!!!! This was the NYE 2011!!!

15 Comments (+add yours?)

  1. Suzy
    Jan 01, 2011 @ 20:35:12

    Ce frumos!!! Imi place tare mult “eseul” tau:)! Multumesc pt ce ai scris… Si tu si fost f frumu cosanzeano:* toate am fost f frumoase! Sa ne mearga anul la fel k noaptea de aseara! Pupii

    Reply

  2. marius
    Jan 01, 2011 @ 22:01:14

    atatea fete frumoase la un loc cred ca au fost toata noaptea admirate de cei de la mesele din jur 😉

    Reply

    • Ra
      Jan 01, 2011 @ 22:05:25

      Multumesc in numele tuturor fetelor, esti f dragut. Nu stiu daca ne-a admirat cineva, dar stiu ca am plecat singure acasa 😉 asa cum am venit!! Nu s-a legat nimic, nimic…

      Reply

      • Marius
        Jan 02, 2011 @ 11:36:09

        Pai, cine avea curaj sa intre la mijloc intre 6-7 sau cate fete ati fost voi acolo? Liviu cum s-a descurcat?

      • Ra
        Jan 02, 2011 @ 15:23:08

        Am fost 12 fete toate, dar prietene mai apropiate suntem cele din fotografiile de aici. Liviu este proprietarul clubului unde am petrecut si in acelasi timp un bun prieten. A fost deosebit de atent si nu numai cu noi, ci cu toti cei care am petrecut in clubul sau. Este o gazda minunata! Si ii multumim inca o data!! Te pup si inca o data iti doresc un an nou fantastic de bun!

      • suzana
        Jan 02, 2011 @ 16:33:11

        nu am plecat singureeeeeeeeeee!!:)) si da,am fost f admirate..iti spun sigur!! numai eu ce stiu..nici nu vreau sa ma gandesc la ceea ce NU stiu!!:p

      • Ra
        Jan 02, 2011 @ 17:33:31

        Suzie, tu ai mai stat. Eu am plecat cu Alina, Popeasca, Simona si Chiri. Si am plecat singure :(((!!! Si da, admirate stiu ca am fost ;), asta era culmea – sa nu ne admire nimeni!!! Dooooh, nu avea cum :)))!!! Pups drag!

  3. marius
    Jan 01, 2011 @ 22:01:38

    PS La multi ani! Sa fii fericita!

    Reply

  4. larisa
    Jan 02, 2011 @ 15:42:39

    Superrrrrrrr ti-am spus ca o sa fii amazing imi imaginam cum vei arata dar ai depasit imaginatia mea ai fost superba scumpo! esti foarte frumoasa,super ti-a iesit parul si machiajul iar prietenele tale au fost pe masura ta foarte dragute

    Reply

  5. mary
    Jan 04, 2011 @ 16:45:00

    foarteeee frumos :)<3,se vede ca v-ati distrat nu gluma;)puuup:)

    Reply

  6. eea
    Jan 27, 2011 @ 03:12:31

    waaa ce de fete! si frumoase toate! iti admir parul!

    Reply

Leave a Reply

