No plans for 2011

Nu am nici un plan pentru 2011. Anul trecut mi-am facut o multime de planuri, vroiam sa incep sau sa termin o gramada de chestii, imi doream o sumedenie de lucruri si majoritatea au ramas in faza de proiect.

Asa ca anul acesta nu imi mai fac planuri. Am doar 12 dorinte care sper sa mi se indelineasca toate.


Ce stiu sigur este ca va fii un an greu, in care va trebui sa muncesc mai mult, sa invat mai mult, sa ma concentrez mai mult, sa realizez mai multe…

 

Cred ca asta va face 2011 si mai interesant. Sa nu stii niciodata ce se va intampla in urmatorul moment!!

Sa avem/aveti cu totii un 2011 surprinzator de fericit!!!

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jan 02, 2011 @ 15:34:54

    sper ca la sfarsitul anului 2011 cele 12 dorinte sa-ti fie indeplinite
    Pup scumpo

    Reply

  2. cenacluljj
    Jan 21, 2011 @ 22:40:40

    Haideti sa il pretuim pe Eminescu prin prisma unor creatii dedicate lui de catre elevi cu talent literar! Vizitati site-ul cenaclului Junimea Junior aici : http://cenacluljj.wordpress.com/eminescu/ .

    Reply

Leave a Reply

